فینال لیگ برتر هند: هاردیک پاندیا پیروزی IPL 2020 هند بمبئی را به پسر آگاستیا اختصاص می دهد

هاردیک پاندیا هندیان بمبئی IPL 2020 را به پسر آگاستیا اختصاص می دهد

هاردیک پاندیا پس از غلبه بر پایتخت های دهلی در فینال ، با جایزه IPL 2020 ژست گرفت.© BCCI / IPL


هاردیک پاندیا ، بازیکن سرتاسر هند بمبئی ، قهرمانی این تیم در لیگ برتر هند (IPL) 2020 را به پسرش آگاستیا اختصاص داد. سرخپوستان بمبئی هدف خود را از 157 دویدن با هشت بار زایمان دنبال کردند تا کمترین ضربه را به ده پایتخت دهلی بزنند و پنجمین جام IPL خود را بالا ببرند. وی در توئیتر به همراه تصویری از او که جام را بالای سر می برد ، در توئیتر نوشت: “این یکی برای توست ، آگاستیا”. “این تیم را دوست داشته باش!” هاردیک اضافه کرد ، که در این فصل 281 دوش در 14 مسابقه با نرخ اعتصاب چشمگیر 178.98 به ثمر رساند.

اخبار

آگاستیا در 30 ژوئیه از هاردیک و شریک زندگی اش ناتاسا استانکوویچ متولد شد. هاردیک و ناتاسا نامزدی خود را در اول ژانویه اعلام کردند.

هاردیک پاندیا یکی از بازیکنان اصلی در مبارزات انتخاباتی هند بمبئی بوده است. او علی رغم عدم توانایی در کاسه کوبیدن ، برای کمک به سرخپوستان بمبئی در دفاع از تاج خود ، در هنگام مرگ دست به گردباد زد.

در فینال روز سه شنبه ، که توسط شریاس آیر برگزار شد ، سرخپوستان بمبئی در اولین تحویل فینال IPL 2020 شرکت کردند تا مارکوس استوینیس را اخراج کنند. دهلی به زودی در ساعت 22/3 احساس ناخوشایند می کرد قبل از اینکه Iyer و Rishabh Pant نیم قرن برخورد کنند تا آنها را به 7/156 برساند.

بولت ستاره صاحب توپ بود و سه ویکت گرفت ، از جمله دو ویکت در Powerplay.

قبل از اینکه مارکوس استوینیس را پشت سر بگذارد ، کوینتون دی کاک به بمبئی یک شروع سریع داد. Rohit Sharma و Suryakumar Yadav همه چیز را حفظ می کردند تا اینکه یک مخلوط باعث شد Suryakumar تمام شود.

تبلیغ شده

روهیت شارما پیش از اخراج توسط آنریش نورتژه ، 51 توپ 68 به ثمر رساند. اما ایشان کیشان که در سن 33 سالگی شکست ناپذیر مانده بود ، بازی را با هشت بار زایمان دید.

هاردیک قبل از اینکه ویکتاپ خود را با امتیازات مساوی از دست بدهد ، سه بار اجرا کرد. با این حال ، برادرش کرونال موفق به پیروزی شد تا کار را برای سرخپوستان بمبئی تمام کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله