فینال لیگ برتر هند: ستاره های پایتخت دهلی برای جشن گرفتن فینال دوشیزه دی سی دیوانه وار رقص می کنند. تماشا کردن


به نظر می رسد با یک مسابقه مسابقه قهرمانی در برابر دفاع از سرخپوستان بمبئی (MI) ، پیش از دیدار حساس لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، حال و هوای مثبتی داشته باشد. حق رای دادن ویدیویی را در توییتر منتشر کرد که نشان می داد کاپیتان شریاس آیر به همراه شیخار داوان و مارکوس استوینیس به آهنگ در سالن بدنسازی می پردازد. این نیز فینال دوخترین IPL است. دهلی این ویدئو را زیر عنوان این عنوان عنوان کرد: “وقتی فهمید که فردا در اولین بازی دوستیزه دهلیIPL بازی خواهید کرد”.

اخبار

در این ویدئو ، این سه حرکت معمولی رقص انجام می دهند و به نظر می رسد حال و هوای سرگرم کننده ای دارند. این مورد برای هواداران نیز بسیار خوب شده است که امیدوارند دهلی بتواند قهرمان چهار دوره را شکست دهد.

یک هوادار گفت: “خیلی خوشحالم که تیم را شاد می بینیم. بیایید با یک tmr برنده شادی کنیم. بهترین آرزوها”.

در اینجا واکنش های دیگر وجود دارد:

دهلی مجبور شد صبر کند تا مرحله مقدماتی 2 ، تا در مرحله نهایی رقابت ها صعود کند. آنها SunRisers Hyderabad را با 17 دوش شکست دادند. همچنین دی سی مرحله لیگ را در جایگاه دوم به پایان رساند.

در همین حال ، بمبئی در مرحله مقدماتی 1 DC را شکست داد و به فینال رسید. آنها همچنین مرحله لیگ را در جایگاه نخست قرار دادند. پیش از این چهار بار عنوان قهرمانی را کسب کرده ام که بالاترین رقم است ، MI فرصت دارد که این رکورد را افزایش دهد.

تبلیغ شده

به غیر از مقدماتی 1 ، هر دو طرف در این فصل دو بار روبرو شده اند. در مسابقه 27 ، دی سی با پنج ویکت مغلوب MI شد و کوینتون دی کاک یک نیم قرن پیروز مسابقه را به ثمر رساند.

سپس در مسابقه 51 ، MI مجدداً پیروز شد و با 9 برد پیروز شد. ایشان کیشان 72 ضربه بدون شکست به ثمر رساند و جاسپریت بومرا سه اخراج را ناکام گذاشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله