فینال لیگ برتر هند در مقابل MI. DC: Rohit Sharma 4000 دویدن را برای سرخپوستان بمبئی انجام داد

IPL 2020 Final، MI vs DC: Rohit Sharma 4000 اجرا برای سرخپوستان بمبئی انجام داد

MI vs DC: Rohit Sharma در مرحله نهایی IPL 2020.© BCCI / IPL


روهیت شارما ، کاپیتان سرخپوستان بمبئی به یک موفقیت دیگر دست یافت زیرا روز سه شنبه با ضربه خوب خود در استادیوم بین المللی دبی ، 4000 دوش را برای امتیاز خود به پایان برد. روهیت شارما در فینال IPL 2020 برابر پایتخت های دهلی ، روز چهارشنبه چهارمین چهارمین مسابقه خود را برای هندی های بمبئی ثبت کرد. در جریان فینال IPL ، روهیت همچنین به دومین بازیکنی تبدیل شد که 200 بار در مسابقات حضور داشته است. روهیت در سفر IPL خود تا کنون برای دو حق رای دادن بازی کرده است – Deccan Chargers و Mumbai Indians. روهیت با اولین حضور خود در سال 2008 ، 38 نیم قرن و صد را شکست.

اخبار

در همین حال ، این همچنین 155مین بازی روهیت برای سرخپوستان بمبئی است. کاپیتان 150 بازی خود را برای این امتیاز در هنگام بازی تیم مقابل پایتخت های دهلی در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی در 11 اکتبر انجام داده بود.

سرخپوستان بمبئی ، در ششمین فینال مسابقات IPL ، در حالیکه ترنت بولت نمایش درخشان خود را با توپ جدید ادامه داد تا متجاوزان پایتخت دهلی را به دیوار بکشاند ، شروع پرنده ای را آغاز کردند.

تبلیغ شده

امتیاز DC بعد از اینکه آنها برنده شدند و تصمیم گرفتند ابتدا خفاش کنند ، در مرحله چهارم 22/3 با پیروزی کیوی بولت بود که دو تای آنها را انتخاب کرد.

در حالی که بولت با ارقام 3/30 از چهار بازیکن خود به پایان رسید ، این مشارکت 96 برای ویکت چهارم بین کاپیتان DC Shreyas Iyer و Rishabh Pant بود که اولین بار فینالیست ها را با مجموع قابل احترام 7/156 در کار خود به پایان رساند 20 گران

مباحث ذکر شده در این مقاله