فینال لیگ برتر هند ، MI Vs DC ، بمبئی هند و پایتخت های دهلی: بازیکنانی که باید تماشا کنند


روز IPL 2020 با سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی به مصاف هم می رود تا در فینال جایزه آرزو شود. در حالی که هندی های بمبئی و روهیت شارما در آنجا بوده اند و این کار را انجام داده اند ، در واقع چهار بار برای دهلیز پایتخت و شریاس اییر ، این یک دنیای کاملاً جدید است که قبلاً هرگز به فینال نرسیده بود. مدافع عنوان قهرمانی بازیکنان زیادی دارد که به تمام سیلندرها شلیک می کنند ، اما دهلی بسیار به افراد خاص اعتماد کرده است تا کار را برای آنها انجام دهد. شیخار داوان ، مارکوس استوئنیس و کاگیسو ربادا برای DC بسیار برجسته بوده اند ، اما اگر بخواهند لباس مجلل MI را بهتر کنند ، به دیگران احتیاج دارند که به مهمانی بیایند.

اخبار

در اینجا برخی از بازیکنانی وجود دارد که قادر به فینال IPL 2020 هستند.

سرخپوستان بمبئی

روهیت شارما: آنها می گویند ساعت می آید ، مرد می آید. خوب ، مطمئناً وقت آن رسیده است که کاپیتان سرخپوستان بمبئی عملکرد بزرگی را برای تیمش ارائه دهد. روهیت شارما حتی قبل از اینکه مدت کوتاهی مصدومیت حضور در مسابقات را متوقف کند ، بسیار کمتر از حد مجاز بود.

افتتاحیه MI همچنین می تواند با تمام درام پیرامون انتخاب او برای تور استرالیا ثابت کند. Rohit که برای سری های ODI و T20 در استرالیا (که در گروه تست قرار دارد) استراحت می کند ، برای اثبات تناسب اندام و همچنین کلاس خود مسابقه می دهد. و در روز او ، تعداد کمی از خفاشگران در جهان هستند که می توانند آن را روشن کنند ، مانند روهیت می تواند.

سوریاکومار یاداو: دست راست امسال برای سرخپوستان بمبئی درخشان بوده است. با بیرون آمدن فرم Rohit ، او مسئولیت بخش خفاش را بر عهده گرفته و بیشتر اوقات تحویل داده است.

او 461 دوش در 15 مسابقه به ثمر رسانده است و گرچه این تعداد از ایشان كیشان و كوینتون دی كوك كمتر است ، كه هر دو 483 دوش انجام داده اند ، سوریاكومار دیواری نفوذناپذیر بوده و شکستن آن غیرممکن بوده است. او نیز پس از پیدا نکردن جایی در جوخه های هند نکته ای برای اثبات دارد.

جاسپریت بومرا: ستاره پیست هند به آرامی با هم تیمی ترنت بولت شروع به کار کرد و در مرکز توجه قرار گرفت. با این حال ، جاسپریت بومرا نشان داد که فرم موقتی است و کلاس دائمی است. او در حالی که MI به سوی فینال پرید ، برخی از نمایش های خارق العاده را برای تیم های بخارپوش انجام داد.

فرم تماشایی Kagiso Rabada رقبا را بالا و خشک کرده بود ، اما Bumrah مانند یک قطار باری از صفوف خود بالا رفت تا نه تنها عقب بیفتد بلکه حتی در لحظه نیز در جایگاه اول قرار گیرد. هند در رقابت برای Purple Cap تنها دو ویکت عقب از آفریقای جنوبی است که دو بازی بیشتر انجام داده است و این انگیزه بیشتری برای انجام کار امروز به بومرا خواهد داد.

سرمایه های دهلی

شیخار داوان: دست چپ بهترین شروع را نداشت اما به تورنمنت تبدیل شد. داوان نیمه دوم بسیار زیبایی داشته است که شامل دو قرن به پشت به عقب است. پس از چند مسابقه خارج از ضعف درست در پایان ، که دارای سه اردک بود ، بازکن یکبار دیگر چرخ دنده بالا را در مقدماتی 2 پیدا کرد ، 78 بار را منفجر کرد تا به DC کمک کند تا یک پیروزی کامل در برابر SRH کسب کند.

داوان ، مانند بومرا ، انگیزه اضافه شده ای دارد. اگر در فینال IPL 68 دونده کسب کند و بتواند Orange Cap را به خانه ببرد ، می تواند از KL Rahul بالاتر برود.

مارکوس استوئنیس: مسلماً همه کاره استرالیایی MVP دهلی در این مسابقات بوده است. تصور بسیاری از تأثیری که Stoinis بر IPL 2020 داشته است تصور نمی شود. او از نظر خفاش و توپ از یک استثنا برخوردار بوده است و برای رسیدن DC به فینال IPL مهم بوده است. Stoinis 352 دوش با نرخ اعتصاب 149.15 به ثمر رسانده و 12 ویکت گرفته تا با آن کار کند.

اما مهمتر اینکه ، استرالیایی کار را وقتی انجام داده است که تیمش به برخی الهامات احتیاج داشته باشد. او در Qualifier 2 و DC ارتقا یافت و ممکن است بخواهد یکبار دیگر این کار را انجام دهد تا بولرهای توپ جدید MI آرامش پیدا نکند.

تبلیغ شده

کاگیسو ربادا: سرعتی که آفریقای جنوبی در مسابقات نارنجی کپ در بیشتر مسابقات شرکت می کرد ، خود را عقب تر از جاسپریت بومرا یافت و وارد مرحله مقدماتی 2 شد.

با این حال ، او در نیمه نهایی مجازی برای SunRisers برای گرفتن ویکت تلاش کرد تا از Bumrah عقب برود. با وجود حمل چهار ویکت ، Rabada به نظر نمی رسید که خود تهدیدکننده باشد و دهلی و طرفداران آنها امیدوارند که او در فینال IPL به همه سیلندرها شلیک کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله