فینال لیگ برتر هند ، MI و دی سی: Virender Sehwag با سلام از Rohit Sharma ، او را بهترین کاپیتان T20 می نامد

IPL 2020 Final، MI vs DC: Virender Sehwag سلام به روهیت شارما ، او را بهترین کاپیتان T20 می نامد

IPL 2020 Final، MI vs DC: Rohit Sharma یک ضربه در مسابقه عنوان مقابل دهلیز پایتخت می زند© BCCI / IPL


ویرندو سهواگ ، قهرمان سابق هند ، عملکرد هند سرخپوشان بمبئی را در لیگ برتر هند (IPL) ستود و از روهیت شارما به عنوان بهترین کاپیتان در کوتاه ترین قالب بازی استقبال کرد. اظهارات وی در حالی صورت گرفت که سرخپوستان بمبئی روز سه شنبه پنجمین عنوان IPL خود را پس از غلبه بر پایتخت های دهلی در فینال مسابقات کسب کردند. Sehwag در توییت خود نوشت: “Ab to aadat si hai sabko aise dhone ki. بهترین حق رای دادن T20 در جهان و بهترین کاپیتان در قالب. برندگان شایسته ، بمبئی هند ، koi shak. مسابقات به طرز حیرت انگیزی با وجود چالش های مختلف ، سازمان یافته بود.”

اخبار

سرخپوستان بمبئی روز سه شنبه در استادیوم بین المللی دبی با پنج ویکت و هشت توپ پایتخت دهلی را شکست داده و در فینال مسابقات جایگزین شدند.

این پنجمین برد عنوان IPL برای تیم تحت هدایت روهیت شارما است. حق رای دادن پیش از این در سال های 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 برنده مسابقات بود.

روهیت شارما در فینال 68 باند برای بمبئی بازی کرد در حالی که برای دهلی ، آنریش نورتژه دو ویکت را به ناخن کشید.

پیش از این ، پایتخت های دهلی در فینال مقابل سرخپوستان بمبئی پیروزی را بدست آورده بودند و تیم تحت هدایت شریاس آیر تصمیم گرفتند ابتدا خفاش کنند.

Shreyas Iyer و Rishabh Pant به ترتیب 65 و 56 بازی کردند زیرا پایتخت های دهلی در مجموع 7/156 به 7/156 تعلق گرفت.

تبلیغ شده

برای سرخپوستان بمبئی ، ترنت بولت سه ویکت گرفت (مارکوس استوینیس ، آژینکیا رهانه و شیمرون هتمایر).

روهیت شارما در مجموع شش عنوان IPL کسب کرده است. وی پنج بار به عنوان رهبر هندی های بمبئی برنده شده است در حالی که وی همچنین عنوان قهرمانی Deccan Chargers را با هدایت آدام گیلچریست در سال 2009 به دست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله