فینال لیگ برتر هند ، MI و دی سی: روهیت شارما در مورد بولینگ Hardik Pandya برابر پایتخت های دهلی صحبت می کند


روهیت شارما ، کاپیتان سرخپوستان بمبئی گفت که هاردیک پاندیا “کمی چرت و پرت است” و از بولینگ راحت نیست ، به همین دلیل از بازیکن با توپ استفاده نشده است. روهیت همچنین تأکید کرد که نمی خواهد با دادن نقشی که توانایی انجام هر بازیکنی را ندارد ، به او فشار آورد. “ما ارزیابی او را در هر سه چهار بازی انجام داده ایم و درمورد آنچه می خواهد انجام دهد با او صحبت كرده ایم. او در حال حاضر راحت نیست كه كاسه كاری كند. ما تمام این تصمیم را به او سپرده ایم. اگر او احساس راحتی كند ، روهیت در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: “در حال حاضر ، او احساس راحتی نمی کند. او دست و پا چلفتی کرده است. بسیار خوب است که او را کاسه کنم.”

اخبار

“… ما نمی خواهیم افرادی را فشار دهیم كه در انتظار چیزی برای آنها هستیم و او قادر به انجام این كار نیست و روحیه تیم پایین می آید. ما چنین شرایطی را نمی خواهیم. هاردیك برای ما به عنوان بازیکن و ضرب و شتم او واقعاً یک کلید برای صعود به فینال بوده است “.

اگرچه هاردیک در مسابقات کاسه توپ نگذاشت ، اما بازیکن سرتاسر این بازیکن به دلیل توانایی های قدرت زا ، بازیکن بسیار مهمی برای تیم بوده است. یکی دیگر از بازیکنان MI که بسیار تحت تأثیر خفاش قرار گرفته است Suryakumar Yadav است.

Yadav در طول مسابقات تعداد زیادی ناک پیروزی را برای تیم انجام داده است. روهیت با تمجید از یاداو برای عملکردش گفت که این بازیکن “بازی خود را به سطح دیگری رسانده است”.

“سوریا کسی است که بازی خود را به سطح دیگری رسانده است. همه ما دیده ایم ، همه شاهد بوده ایم. یک چیز خوب در مورد او که مرا تحت تأثیر قرار داد سرعت او بود و حفظ آن سرعت وقتی که می آید به خفاش می رود … او فوق العاده کار کرده است برای ما خوب است و من واقعاً از او خوشحالم. او اینجا است تا این مسئله را بزرگ کند و ما می توانیم این اتفاق را ببینیم. “

در جریان مسابقه با پایتخت های دهلی (دی سی) در 5 نوامبر ، بولت در طی دهانه دهلی به دلیل کشیدگی کشاله ران از زمین خارج شده بود. بازیکن کیوی در این مسابقه فقط دو پرنده به ثمر رسانده بود.

تبلیغ شده

روهیت با به روزرسانی در مورد بولت گفت: “ترنت بسیار خوب به نظر می رسد ، او امروز یک جلسه با همه ما خواهد داشت و ما خواهیم دید که چگونه پیش می رود. انگشتان ضربدر ، امیدوارم که او بازی کند.”

MI سه شنبه در فینال IPL به مصاف DC می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله