فینال لیگ برتر هند ، MI مقابل DC: Hardik Pandya آماده فیلم نهایی ، ارسال انگیزه برای فینال می شود. تماشا کردن

IPL 2020 Final، MI vs DC: Hardik Pandya ارسال فیلم آموزش انگیزشی پیش از فینال.  تماشا کردن

IPL 2020 Final، MI vs DC: Hardik Pandya برای سرخپوستان بمبئی در امارات متحده عربی بسیار مهم بوده است© توییتر


هاردیک پاندیا پیش از فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 مقابل دلی پایتخت (سه شنبه) در روز سه شنبه ، از مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI) حمایت کرد. این مسابقه در ورزشگاه بین المللی دبی در دبی برگزار خواهد شد. بازیکن سرتاسری به دلیل مهارت های بزرگ ضربه ای که در این فصل به کار رفته است ، روهیت شارما برای کاپیتان MI بسیار مهم است. او یک فیلم مونتاژ تمرینی را در توییتر منتشر کرد تا انگیزه ای برای هم تیمی ها و هوادارانش ایجاد کند. او اینگونه عنوان آن را نوشت: “ما حیاط های سخت را گذاشته ایم اما اکنون زمان نمایش است! بیایید برویم ،mipaltan”.

اخبار

این بازیکن 27 ساله در این فصل در 13 مسابقه به میدان رفته و 278 دوش را با ضربات 182.89 به ثمر رسانده است. او یک پنجاه ضربه زده است. تعداد مرزهای او شامل 14 چهار و 25 دستگاه شش تایی است. او در این فصل خم نشده است.

MI مرحله لیگ را در جایگاه نخست به پایان رساند و DC را در مرحله مقدماتی 1 شکست داد تا صعود خود را در فینال به پایان برساند. در همین حال ، دهلی مرحله لیگ را در جایگاه دوم به پایان رساند اما باید تا مرحله مقدماتی 2 صبر می کرد ، جایی که آنها SunRisers Hyderabad (SRH) را شکست دادند تا وارد فینال شوند.

به غیر از مقدماتی 1 ، هر دو طرف در این فصل دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. در مسابقه 27 ، دهلی با پنج ویکت مغلوب بمبئی شد. کوینتون دی کاک یک نیم قرن پیروز مسابقه را به ثمر رساند.

تبلیغ شده

سپس در مسابقه 51 ، MI دوباره با 9 ویکت پیروز شد. ایشان کیشان 72 ضربه بدون شکست زد و جاسپریت بومرا سه ویکت انتخاب کرد.

بمبئی چهار بار موفق به کسب IPL شده است. 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019. در سال 2019 ، آنها در فینال Chennai Super Kings (CSK) را شکست دادند. علاوه بر این ، این فستیوال دوخت IPL است.

مباحث ذکر شده در این مقاله