فینال لیگ برتر هند ، MI در مقابل DC: Hardik Pandya آمادگی های قبل از بازی را با سلفی آینه بدون پیراهن تقویت می کند. به عکس مراجعه کنید

IPL 2020 ، فینال لیگ برتر هند: Hardik Pandya آمادگی های قبل از بازی را با سلفی آینه بدون پیراهن تقویت می کند.  به عکس مراجعه کنید

IPL 2020 Final، MI vs DC: Hardik Pandya در طول مسابقه 13 در امارات© BCCI / IPL


با توجه به اینکه مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI) قرار است روز سه شنبه در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 به مصاف پایتخت های دهلی (دی سی) برود ، هاردیک پاندیا همه کاره آماده سازی قبل از بازی خود را با یک عکس فیزیکی پاره شده در اینستاگرام تقویت کرده است. فینال در ورزشگاه بین المللی دبی برگزار می شود. بمبئی قبلاً نیز چهار بار رکورددار قهرمانی IPL بوده است و فرصتی برای گسترش این رکورد دارد. در همین حال ، پاندیا که در طول مسابقات در شبکه های اجتماعی فعال بوده است ، از طریق پست های خود حمایت هواداران را جلب کرده است.

اخبار

در عکس ، یک Pandya بدون پیراهن می تواند روی یک عکس سلفی آینه بدون پیراهن کلیک کند.

پاندیا در IPL 2020 13 بازی انجام داده و 278 دوش را با نرخ اعتصاب 182.89 انجام داده است. او همچنین یک پنجاه را نیز گرفته است. تعداد مرزهای او شامل 14 چهار و 25 دستگاه شش تایی است. گفته می شود که او به دلیل مشکلات تناسب اندام در این فصل جمع نشده است. مهارت های بزرگ ضربه او در این فصل برای بمبئی مفید واقع شده است.

MI مرحله لیگ را در جایگاه نخست به پایان رساند و سپس در مقدماتی 1 دهلی را شکست داد و به فینال رسید. در همین حال ، دی سی فاز لیگ را در جایگاه دوم به پایان رساند ، اما باید صبر کرد تا مرحله مقدماتی ، جایی که آنها SunRisers Hyderabad (SRH) را شکست دادند تا به فینال برسند.

به غیر از مقدماتی 1 ، هر دو طرف در این فصل دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند. در مسابقه 27 ، MI با پنج ویکت پیروز شد ، در حالی که کوینتون دی کاک یک نیم قرن پیروز مسابقه را به ثمر رساند.

تبلیغ شده

سپس در مسابقه 51 ، دهلی دوباره با 9 ویکت شکست خورد. ایشان کیشان 72 ضربه بدون شکست زد و جاسپریت بومرا سه ویکت را گرفت.

درگیری عنوان نیز فینال اولین مسابقه IPL دهلی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله