فینال لیگ برتر هند ، MI در مقابل دی سی: شریاس اییر احساس خستگی می کند در حالی که بولرهای پایتخت دهلی “آن را در پاور پلی از دست دادند”


سرپرست دهلیز سرمایه گذاری Shreyas Iyer می گوید بولرهای برجسته او “آن را در قدرت خود از دست دادند” پس از یک شروع فاجعه بار مانع از ارسال تعداد چالش برانگیز در فینال IPL برابر سرخپوستان بمبئی شد. از دست دادن سه ویکت زودهنگام ، پایتخت ها را به عقب برگرداند زیرا آنها می توانستند فقط 156 عدد متوسط ​​را برای 7 پست ارسال کنند. روهیت شارما ، کاپیتان MI ، سپس تیم خود را با نیم قرن باشکوهش به یک پیروزی راحت هدایت کرد. آنها در شش بازی اول که 61 پایه را برای یک تعقیب آسان ایجاد کردند ، به 61 رسیدند. مایر ناامید در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “این فقط خستگی است که به وجود آمده است ، بولرها آن را فقط در Powerplay از دست داده اند.” کاپیتان دی سی گفت که از تصمیم خود برای خفاش ابتدا پشیمان نیست. Iyer (65 در 50) و Rishabh Pant (56 در 38) پس از كاهش به 22 برای 3 ، 96 ثانیه را برای ویكت چهارم بخاطر ایجاد ثبات در دوره ها ، دوختند.

اخبار

“من فکر کردم این تصمیم خیلی خوبی است (ابتدا خفاشی کردن). وقتی وارد فینال می شوید ، بسیار مهم است که شروع خوبی داشته باشید و این همان چیزی است که ما در این بازی کمبود داشتیم. بدیهی است که فشار برای گرفتن امتیاز خوب وجود داشت در Powerplay. ما قبلاً سه ویکت از دست داده بودیم بنابراین مهم بود که دوندگی کنیم و همزمان ویکت ها را ذخیره کنیم. “

“من فکر می کنم ما در Powerplay به رقم بسیار مناسبی رسیدیم و بعد از آن از آنجا به بعد بزرگ نوشتیم و حدس می زدم تا 15 ام بیش از حد حدس بزنم اما بعد از آن همه چیز پایین آمد.”

اییر علی رغم یک روز تعطیل در درگیری قله ، در تعریف و تمجید از واحد بولینگ خود بسیار مثر بود. او Kagiso Rabada برنده کلاه بنفش (30 ویکت از 17 بازی) و راویچندران اشوین پیشکسوت را انتخاب کرد.

“خوب ، آنها (بولرها) در کل برجسته بوده اند. KG با استفاده از کلاه بنفش ، نمونه ای عالی برای همه بولرهای تیم است. همچنین اشوین ، ذهن خوبی دارد و استراتژی ها را به خوبی می داند.

وی گفت: “بسیاری از نکات مثبت از این مجموعه گرفته شده است و من واقعاً از عملکرد کلی در این لیگ راضی هستم. قطعاً در فصل آینده قدرت بیشتری برای بردن و بازگشت وجود دارد.”

با تجزیه و تحلیل عملکرد DC در این سال ، Iyer برخی از مناطق خاکستری را برجسته کرد که احساس می کند تیم باید قبل از فصل آینده روی آنها کار کند. “ما در اکثر بازی ها شروع کمبودی داشته ایم. در اکثر بازی ها ویکت های خیلی زود را از دست داده ایم ، بنابراین این منطقه ای است که باید برای ادامه کار تلاش کنیم.

تبلیغ شده

وی گفت: “ما همچنین باید برنامه های بولینگ خود را استراتژیك كنیم زیرا در Powerplay بخصوص در نیم فصل دوم دوندگی زیادی انجام داده ایم. این بهترین بولینگ ما نبود.”

“اما من واقعاً از آنچه در این فصل به دست آورده ایم خوشحالم. بدیهی است که اکثر کارها در فصل آینده به همین ترتیب خواهد بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله