فینال لیگ برتر هند ، MI در مقابل دی سی: سرخپوستان بمبئی کلاسهای پایتخت دهلی را واگذار می کنند تا عنوان 5 را کسب کنند


سرخپوستان بمبئی با ارائه عملکرد درخشان همه جانبه از پایتخت های دهلی در فینال IPL 2020 در استادیوم بین المللی کرکت دبی پیشی گرفتند. بمبئی مسابقه را از ابتدا تا انتها کنترل کرد و با پنج ویکت فینال IPL را به دست آورد تا تاج پنجم لیگ برتر هند (IPL) را بدست آورد. در حالی که ترنت بولت با توپ در دست قهرمان بود ، کاپیتان روهیت شارما در تعقیب و گریز بعد از اینکه پایتخت های دهلی فقط توانست 156 را برای هفت جمع کند ، برجسته بود. سرخپوستان بمبئی در تعقیب و گریز ، هدف را با هشت توپ اساسی تعمیر و نگهداری کردند ، و روهیت 38 امین IPL خود را در نیم قرن بدست آورد.

اخبار

بمبئی که 157 را برای پیروزی در نظر گرفت ، با کوینتون دی کاک که بولرهای پایتخت های دهلی را به میدان می برد ، به پرواز در آمد. حتی Rabada نیز در امان نماند ، زیرا De Kock دست به تخریب زد و مرز را بنا به خواست خود حل کرد.

مارکوس استوینیس با دستیابی به توپ اول توپ خود ، اولین موفقیت را به دهلی داد. Suryakumar Yadav و Rohit بمبئی را با چند عکس خوب ضرب و شتم کردند اما اولی پس از یک اختلاط گسترده بین آنها سقوط کرد.

روهیت و ایشان کیشان 47 بار برای ویکت سوم اضافه کردند تا بمبئی در کنترل کامل کنترل کند.

روهیت پس از به ثمر رساندن 68 توپ در حالیکه 51 توپ را به ثمر رسانده بود ، از جانشینی لالیت یاداو جا افتاد اما در آن زمان برای دهلی خیلی دیر بود.

كیرون پولارد آمد و به دو مرز برخورد كرد اما یكی از آنها را كوچك كرد و به گلدانهای بولینگ Rabada رسید. ایشان کیشان در حالی که هندی های بمبئی یک پیروزی آسان را کسب کردند ، در 33 بازی از 19 توپ بدون شکست باقی ماند.

پیش از این ، پایتخت های دهلی پیروز شد و در دبی به عنوان خفاش انتخاب شد. با این حال ، ترنت بولت در اولین توپ مسابقه ضربه زد و مارکوس استوینیس را با تحویل درخشان اخراج کرد.

برای بولت که دوباره ضربه زد ، این اتفاق برای نامزد های فینالیست هم بدتر شد و این بار آژینکیا رهانه را در مرحله سوم به غرفه فرستاد.

شیخار داوان ، بهترین گلزن این فصل دهلی ، با ادامه کابوس دهلی توسط Jayant Yadav بسته بندی شد.

با این حال. ناخدا شریاس اییر و ریشاب پانت کشتی را با یک جایگاه 96 دایره ای ثابت کردند. هر دو نیم قرن خوب به ثمر رساندند تا ضد حمله دهلی را رهبری کنند.

تبلیغ شده

با این حال پانت توسط ناتان كولتر-نیل اخراج شد و به نظر می رسید دهلی پس از آن مقداری بخار از دست داد.

شیمرون هتمیر و آکسار پاتل نتوانستند کار را ادامه دهند و با ارزان قیمت از کار برکنار شدند. ای یر چند ضربه هوس انگیز به پایان خود وارد کرد و در 65 شکست ناپذیر ماند تا دهلی بتواند از مرز 150 دوی عبور کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله