فینال لیگ برتر هند ، MI در مقابل دی سی: ساچین تندولکار در حالی که سرخپوستان بمبئی آماده رکورد زدن است ، جنگ فریاد را رهبری می کند. تماشا کردن


با توجه به اینکه مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI) روز سه شنبه در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 به مصاف پایتخت های دهلی (دی سی) می رود ، کاپیتان سابق ساچین تندولکار با ارسال توییتر به این تیم آرزوی موفقیت و حمایت هواداران را دارد. این مسابقه در ورزشگاه بین المللی دبی برگزار خواهد شد. این افسانه از طریق حساب توییتر حق رای دادن صحبت کرد. وی گفت: “هنگامی که برای بازی در هند بمبئی بیرون می روید. می دانید که فقط شما به عنوان یک فرد نیستید. کل نیرو با شماست” ،

اخبار

Tendulkar در حالی که در مورد تعهد و اتحاد تیم با شعرزدایی روبرو شده بود ، ادامه داد: “اولین و مهمترین چیز. این یک خانواده است. همه ما با فراز و نشیب ها کنار هم هستیم.”

وی افزود: “در ورزش یا به طور كلی در زندگی ، چالش هایی وجود خواهد داشت. در این راه تعدادی سرعت شكن وجود دارد ، به ویژه در این مسابقات ، جایی كه با سرعت خارق العاده ای پیش می رود.”

اسطوره کریکت هند با ارسال یک پیام شخصی به لباس فعلی ، به هدایت کاپیتان روهیت شارما ، گفت: “مهم است که همه به عنوان یک واحد محکم در کنار هم بمانند. ما توانسته ایم این کار را انجام دهیم.”

وی همچنین توضیح داد که دلیل نمایش مداوم MI در IPL به دلیل حمایت مالکان و کارمندان پشتیبانی است.

او گفت: “هنگامی که برای بازی در هند بمبئی بیرون می روید ، فقط شما نیستید. کل نیرو با شماست.”

تبلیغ شده

بمبئی مرحله لیگ را در جایگاه نخست قرار داد و دهلی را در مرحله مقدماتی 1 شکست داد تا صعود خود را در فینال به پایان برساند. در همین حال ، دی سی در لیگ دوم شد و باید تا مرحله مقدماتی 2 صبر می کرد تا وارد فینال شود.

MI چهار بار موفق به کسب IPL شده است که بالاترین رقم است و آنها فرصتی برای افزایش این رکورد دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله