فینال لیگ برتر هند ، پیش نمایش پایتخت های هند و بمبئی هند: DC On Verge Of History ، MI به دنبال یک تاج دیگر است


همانطور که COVID-19 ویران شده 2020 به پایان می رسد ، لیگ برتر هند ، با تاخیر ، به تعویق افتاده و از راه دور ویروس کرونا ، نیز در حال بازگشت به نقطه اوج است ، زیرا 60 امین مسابقه IPL 2020 ، فینال ، مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی است هنگامی که دو طرف روز سه شنبه در استادیوم بین المللی کریکت دبی به مصاف هم می روند ، در برابر قهرمانان عنوان قهرمانی دهلی است. چندین چیز متفاوت است – برای یک ، فینال به جای یکشنبه در سه شنبه برگزار می شود. سپس ، تیم ها در حباب های زیستی محدود کننده خود هستند و هیچ کس مانع اعضای تیم و صاحبان امتیاز نیست تا شاهد وقایع باشند. نکته جدید دیگر این است که پایتخت های دهلی یک مکان فاصله دارند تا جایی که هرگز نبوده اند – سکو برندگان IPL. در مورد هندی های بمبئی ، اوضاع نیز کمی متفاوت است. آنها این شانس را دارند که “جن” سال “عددی” خود را شکست دهند.

اخبار

MI در سال های 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 به پیروزی رسیده است و آنها را به قهرمانان سال عجیب و غریب تبدیل می کند. تنها یک سال صعود به فینال در سال 2010 بود ، زمانی که آنها به Chennai Super Kings رفتند.

پایتخت های دهلی چنین جنها ندارند – آنها فقط در آنجا نبوده اند.

همانطور که از طریق IPL 2020 و سالهای گذشته مشاهده شده است ، به نظر می رسد که قانون میانگین ها همیشه عقب هستند. در مورد SunRisers Hyderabad شرکت کنید. آنها در سه مسابقه عظیم به پیروزی رسیدند ، از جمله شکست دادن پایتخت های دهلی ، و سپس سقوط کردند ، یک قدم تا فینال.

معادله DC با MI یکسان است. دو طرف امسال سه بار به مصاف هم رفته اند و همه مسابقات به لباس بمبئی رفته است.

آخرین باری که آنها در 5 نوامبر در مسابقات مقدماتی 1 دیدار کردند MI در یک دور 200/5 به ثمر رساند و با برتری 57 برد دور شد.

پیش از این ، در مراحل لیگ ، MI در اولین مسابقه با پنج ویکت پیروز شد و سپس حتی بهتر از این هم پیش رفت و در بازی بعدی با 9 ویکت DC را چکش زد.

بنابراین ، اگر آمارهای گسترده راهنمایی باشد ، MI این یکی را دوخته است.

اما DC در مرحله مقدماتی 2 برابر SRH در کل تیم متفاوتی بود و ممکن است یک یا دو شگفتی برای مدافع عنوان قهرمانی به وجود آورد.

این مسابقه توسط قهرمانان مسابقه برنده خواهد شد. همانطور که در اکثر مسابقات در پایان مسابقات تورنمنت اتفاق افتاده است ، ابتدا چوب زدن و جمع آوری تعداد زیادی کارساز بوده است. در مقدماتی ، Royal Challengers Bangalore نتوانست جمع زیادی را جمع کند و به SRH سقوط کرد. بقیه مسابقات مطابق متن بالا بوده است.

تبلیغ شده

همانطور که دی سی در مقدماتی 1 فهمید ، مبارزه با مای بسیار دلهره آور است. اما این گفت که ، آنها خودشان نشان داده اند که برای ارائه برخی برنامه ها شجاعت دارند و این می تواند جالب باشد.

در مورد بولینگ ، بولینگ MI قطعاً همان چیزی است که باید در نظر بگیرید ، بنابراین برای دیدن این بولینگ به برخی از درخشش های فردی یکی از بولرهای DC نیاز دارد. کاگیسو ربادا دوباره بنفش کلاه را از جاسپریت بومرا ربوده است ، و این نبرد در یک نبرد می تواند تفاوت باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله