فینال لیگ برتر هند ، میشیگان مقابل دی سی: ریکی پونتینگ با اعتماد به نفس پیش از جدال نهایی IPL دهلی در برابر بمبئی

IPL 2020، MI vs DC: Ricky Ponting اعتماد به نفس پیش از Delhis IPL درگیری نهایی علیه بمبئی

IPL 2020: پایتخت های دهلی پس از حذف SRH در مقدماتی دوم به فینال اولین بازی خود رسیدند.© BCCI / IPL


ریکی پونتینگ ، اسطوره کریکت گفت که او اطمینان دارد تیم پایتخت های دهلی به اندازه کافی “قدرت شلیک” برای از بین بردن شانس و شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی در جدال نهایی IPL در دبی در روز سه شنبه دارد. دهلی با مربیگری پونتینگ و کاپیتانی شریاس اییر متولد بمبئی ، چشم امید به قهرمانی در لیگ برتر هند در فصلی است که در امارات متحده عربی پشت درهای بسته بازی می کند. آنها فقط در این نسخه توسط بمبئی سه بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند ، اما پونتینگ پیش از مسابقه Twenty20 حال و هوای سرسختی داشت. این بزرگ استرالیایی روز دوشنبه گفت: “ما به اندازه کافی قدرت آتش (برای شکست دادن بمبئی) داریم.”

اخبار

“اگر آنها نشسته باشند و فکر کنند اگر تیمی وجود داشته باشد که آنها نمی خواهند بازی کنند ، این ما خواهیم بود. اما این در مورد ماست – این به نحوه ظاهر شدن ، نحوه بازی و به همین سادگی است.”

پونتینگ گفت اگر دهلی مناطقی را که در شکست قبلی در مقابل بمبئی کمبود اصلاح کرده و بهترین کریکت خود را بازی کند ، “بدون شک پیروز خواهیم شد”.

چهار بار برنده بمبئی ، کاپیتان روهیت شارما فصلی ، قهرمان شدن خود را با تبدیل شدن به اولین تیمی که وارد پلی آف می شود ، زیر خط گرفت و سپس در اولین مقدماتی دهلی را شکست داد تا فینال شود.

در مقابل ، دهلی یک ماشین غلتکی سواری داشت زیرا آنها در 9 بازی اول خود با هفت پیروزی شروع کردند و مدت کوتاهی قبل از چهار شکست متوالی با بمبئی برای کسب مقام برتر لیگ مبارزه کردند.

تبلیغ شده

پونتینگ گفت: “نکته دیگر در مورد بمبئی این است که آنها برخی از کریکت های بسیار نترس بازی کرده اند ، برخی از کریکت های خطرناک مطمئناً به روشی که زده اند.”

“ما می دانیم که آنها با کاسه جدید به ترنت بولت اعتماد می کنند تا برای آنها ویکت بگیرند – بنابراین اگر ما می توانیم آن قسمت را درست کنیم ، و اگر فقط چند مورد بر خلاف آنها باشد ، و ما آنها را اجرا می کنیم و آنها را تحت فشار قرار می دهیم ، مطمئن هستم که نتیجه می تواند تغییر کند. “

مباحث ذکر شده در این مقاله