فینال لیگ برتر لیگ هند: Sourav Ganguly از بازیکنان تشکر کرد که IPL 2020 را با وجود پروتکل های سخت Bio-Bubble امکان پذیر کردند

Sourav Ganguly از بازیکنان برای ایجاد امکان IPL 2020 با وجود پروتکل های سخت Bio-Bubble تشکر می کند

Sourav Ganguly جام IPL 2020 را به روحیت شارما ، کاپیتان سرخپوست بمبئی تحویل داد.© اینستاگرام


سوراو گانگولی ، رئیس هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز چهارشنبه در توییتر خود از تمام بازیکنان هر تیم لیگ برتر هند (IPL) برای ساخت مسابقات علی رغم گذر از پروتکل های سخت حباب زیستی که از این طریق امکان پذیر است ، تشکر کرد. به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا در محل خود بودند. “@ bcci.. همراه با حاملان دفتر ، من شخصاً از تمام بازیکنان هر تیم IPL تشکر می کنم ، که از طریق حباب biff boff برای ایجاد این مسابقات امکان پذیر بودند … از نظر ذهنی توف بود ، و تعهد شما باعث می شود کریکت هند همان چیزی باشد که @ JayShahThakurArunS ، “گانگلی در حالی که جی شاه منشی BCCI و آرون سینگ Dhumal خزانه دار را برچسب گذاری کرد توییت کرد.

اخبار

IPL 2020 قرار بود اوایل سال مارس برگزار شود اما به دلیل COVID-19 ، BCCI مجبور شد مسابقات را به سپتامبر موکول کند.

به دلیل افزایش پرونده ها در این کشور ، لیگ پر سود T20 به هند منتقل شد و سه مکان در امارات متحده عربی – دبی ، ابوظبی و شارجه – به عنوان میزبان مسابقات طولانی 60 مسابقه معرفی شدند.

در فینال سیزدهمین دوره IPL ، شریاس آی یر ، کاپیتان پایتخت های دهلی ، پیروز شد و خفاش را انتخاب کرد.

تبلیغ شده

Iyer top با یک ضربه 65 شکست ناپذیر برای تیمش گلزنی کرد و توسط ریشاب پانت که 56 امتیاز برای کمک به دهلی ارسال کرد در مجموع 156 امتیاز برای 7 گل از 20 امتیاز اختصاصی خود به خوبی پشتیبانی کرد.

در تعقیب و گریز ، روهیت شارما یک دوره مسترکلاس را انجام داد و یک نیم قرن و امتیازهای کوینتون دو کاک و ایشان کیشان را به امتیاز دهی در بمبئی برای برنده شدن جایزه IPL برای پنجمین بار کمک کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله