فیلم «منتقد» که تحت تأثیر ویدیوی رقص قدیمی ویرات کوهلی قرار گرفته است، می‌خواهد «شماره آیتم» را به او پیشنهاد دهد.

Viral Kohli همیشه یک فرد سرگرم کننده در زمین است. ضربه زدن او برای تماشا کردن لذت بخش است، به خصوص با روشی که او حتی در سخت ترین موقعیت ها راهی برای گلزنی پیدا می کند. پس از چند سال که نتوانست یک تن گل بزند، کهلی از جام ملت های آسیا 2022 در فرم بوده است. حتی در لیگ برتر هند (IPL) 2023، او تاکنون در سه بازی دو نیم قرن موفق به گلزنی شده است. کوهلی به خاطر مهارت های رقصش نیز معروف است. چندین ویدیوی رقص او در فضای مجازی منتشر شده است. حتی در یک مسابقه اخیر، او با شاهرخ خان در یک آهنگ پاتان شیار کرد. اکنون، کمال آر خان، که بیو توییترش او را به عنوان «منتقد و تحلیلگر تجارت» توصیف می‌کند، پیشنهاد خنده‌داری برای کوهلی دارد.

KRK با بازنشر یک ویدیوی رقص قدیمی کوهلی، از IPL 2020، نوشت: “من بسیار تحت تاثیر مهارت های رقص @imVkohli هستم، از این رو به او یک عدد آیتم در فیلمم #Deshdrohi2 پیشنهاد می کنم!” قابل ذکر است، KRK در فیلم هایی مانند Deshdrohi (2008) و Ek Villain (2014) بازی کرده است. او همچنین در نمایش های واقعیت محبوب، Big Boss شرکت کرده است.

ویرات کوهلی اخیراً نیم قرن 46 خود را در لیگ برتر هند در برابر لاکنو سوپر جاینتز انتقاد کرد. کاپیتان سابق RCB در 35 توپ به رکورد 50 دونده رسید و دومین پنجاه توپ خود را در این فصل ثبت کرد. با این حال، کوهلی 10 توپ طول کشید تا از 42 به 50 برسد و روش ضربتی او با سیمون داول بازیکن سابق نیوزلند که در حال تفسیر مسابقه بود، خوشایند نبود. دال احساس کرد که کوهلی “نگران این نقطه عطف است”.

“کهلی مانند یک قطار شروع به کار کرد. او با چکش و انبر در حالی که شوت های زیادی بازی می کرد. از 42 تا 50، 10 توپ گرفت. نگران یک نقطه عطف بود. فکر نمی کنم جایی برای آن در این بازی وجود داشته باشد. دیگر فقط باید ادامه داد، مخصوصاً با در دست داشتن ویکت در آن مرحله. شما باید ادامه دهید.”

سلمان بات، کاپیتان سابق پاکستان، در واکنش به اظهارات دال، از بازیکن سابق تیم ملی نیوزیلند عصبانی شد و اظهارات وی را “بی‌مزه” خواند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله