“فکر نکن…”: رینکو سینگ در جریان تعقیب و گریز 29 ران در فینال مقابل تایتان های گجرات در IPL 2023 گپ با اومش یاداو را فاش می کند.

باتر رینکو سینگ پس از آخرین قهرمانی‌های او که در روز یکشنبه، نایت سواران کلکته را از آرواره‌های شکست مقابل گجرات تایتان‌ها به پیروزی رساند، تبدیل به یکی از موضوعات مورد بحث در شهر شد. در تعقیب 205، KKR در آخرین اور به 29 بازی نیاز داشت، زمانی که رینکو به طور معجزه آسایی پنج شش ها را از یاش دایال شکست داد و یک برد سه ویکت را به تیم خود واگذار کرد. رینکو که یک ضربه بزرگ از 48 توپ روی 21 توپ بازی کرد، اومش یاداو را در انتهای غیر مهاجم ایستاده بود، زمانی که او از خفاش عصبانی شد. رینکو با صحبت در مورد طرز فکر خود در آن دوره هیجان انگیز، فاش کرد که اومش به او توصیه کرده بود که زیاد فکر نکند.

“راستش من زیاد فکر نمی کردم. فقط به هر توپی واکنش نشان می دادم. این باور درونی داشتم که می توانم این کار را انجام دهم زیرا بازی کرده بودم. [a similar] مسابقات سال گذشته مقابل لاکنو [Super Giants]. آنجا هم چنین اعتقادی داشتم و امروز هم این اعتقاد را نشان دادم. رانا بای به من گفت: “باور راخیو، آاخری تاک کلییو (باور را حفظ کن، تا آخر بمان. بهایا (اومش) نیز به من گفت، “لاگا رینکو، سوچییو مت (به آن ضربه بزن، فکر نکن)” در ارائه پس از بازی

قابل ذکر است، رینکو در فصل قبل بازی های مشابهی را برای KKR در برابر لاکنو سوپر جاینتز انجام داده بود. به نایت رایدرها هدف 211 برای برنده شدن داده شد. رینکو قبل از اخراج 40 توپ از 15 توپ به ثمر رساند و KKR تنها با 2 ران شکست خورد.

در مورد بازی مقابل GT، رشید خان از جلو گجرات را رهبری کرد و با ارقام چشمگیر 3 بر 37 بازگشت، در حالی که آلزاری جوزف (2/27) دو ویکت را به دست آورد، اما تمام تلاش آنها بی نتیجه ماند.

ونکاتش ایر 83 توپ از 40 توپ برای KKR به دست آورد در حالی که کاپیتان نیتیش رانا یک ضربه خوب 29 توپی 45 ران انجام داد.

پیش از این، GT با انتخاب خفاش، سوار بر سای سودارسان و ویجی شانکار پنجاه ساله شد تا یک ماموت 204 چهار نفره را پست کند. هاردیک پاندیا به دلیل ناخوشی بازی را از دست داد و به جای او رشید GT را رهبری کرد.

سودارسان 53 توپ 38 را به ثمر رساند در حالی که شانکار تنها 24 توپ 63 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند. علاوه بر سودارسان و شانکار، بازکننده شوبمن گیل 39 بازی کرد.

برای KKR، سونیل نارین با دادن 33 ران، سه ویکت به دست آورد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله