فوتبالیست سابق مسیحی اوبدو در نیجریه ربوده شد


پلیس روز دوشنبه اعلام کرد ، کریستین اوبودو ، هافبک سابق نیجریه ، که بیش از یک دهه در سری آ به سر برد ، از جمله جادوگری با فیورنتینا و اودینزه ، در ایالت دلتا نفت خیز این کشور ربوده شده است. سخنگوی پلیس ، Onome Onowakpoyeya به خبرگزاری فرانسه گفت ، این زن 36 ساله روز یکشنبه توسط افراد مسلح ناشناس متوقف شد.

اخبار

Onowakpoyeya گفت: “پلیس در تلاش است تا اطلاعات او را نجات دهد” ، اما “هیچ ارتباطی با آدم ربایان برقرار نشده است”.

آدم ربایی برای باج گیری توسط باندهای جنایتکار در پرجمعیت ترین کشور آفریقا ، به ویژه در منطقه تولید کننده نفت دلتا ، رایج است.

اوبودو در سال 2012 در همان منطقه ربوده شد و یک روز بعد در حمله پلیس نجات یافت. آدم ربایان او حدود 188000 دلار (149،000 یورو) باج خواسته بود.

یکی از دوستان این هافبک که بین سالهای 2003 تا 2008 در تیم نیجریه حضور داشت ، به خبرگزاری فرانسه گفت که این بار اوبدو هنگام ربودن با دوست دختر خود در ماشین بود.

مردی که خواست به عنوان رئیس بزرگ سام معرفی شود ، گفت: “آنها برای خرید موز در كنار جاده متوقف شده بودند كه افراد مسلح او را متوقف كردند ، و او را مجبور كردند كه از ماشین خود خارج شود و به مقصد نامعلومی برود.”

تبلیغ شده

اوبودو 17 ساله بود که در سال 2001 برای بازی در پروجا به ایتالیا رفت. او بعداً در فیورنتینا ، اودینزه ، تورینو و لچه ظاهر شد تا اینکه در سال 2014 به دینامو مینسک رفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به صورت خودکار از یک خوراک مشترک تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله