فن از راوی شاستری می خواهد که با MI یا CSK کار کند. مربی سابق هند پاسخ هوشمندانه ای می دهد

فن از راوی شاستری می خواهد که با MI یا CSK کار کند.  مربی سابق هند پاسخ هوشمندانه ای می دهد

راوی شاستری با کاپیتان CSK، ام اس دونی© توییتر

دوران تصدی راوی شاستری به عنوان مربی هند باعث شد که این تیم در آزمون کریکت به چندین اوج دست یابد. او و سپس ویرات کوهلی، کاپیتان هند، یک دوتایی قدرتمند در کریکت هندی تشکیل دادند و فرهنگ تمرکز عالی بر تناسب اندام را آغاز کردند. شاستری در حال حاضر به عنوان کارشناس کریکت مشغول به کار است. اخیراً در طی یک جلسه گفتگوی سرگرم کننده در ESPN Cricinfo، جایی که او از طرفداران سؤال می کرد، یک پرس و جو جالب را مطرح کرد. “اگر به او فرصت مربیگری CSK یا MI داده شود، کدام یک را می پذیرد؟” یکی از طرفداران از او پرسید.

پاسخ حتی جالب‌تر بود: “هر دو. پول پیشنهادی باید از یک طرف کمی بالاتر باشد. مقیاس باید بالا برود. بسیار واضح است.”

شاستری اخیراً در تمجید خود از تیلاک وارما، بازیکن هندی‌های بمبئی (MI) اظهار داشت که اگر این بازیکن جوان در شش تا هشت ماه آینده برای این کشور بازی نکند، بسیار شگفت‌زده خواهد شد. در روز سه‌شنبه، تیلاک یک توپ مهم 41 بر 29 را به ثمر رساند و در 68 دویدن با کاپیتان روهیت شارما مشترک شد، در حالی که هندی‌های بمبئی اولین برد فصل خود را پس از شکست دهلی کپیتالز ثبت کردند. شاستری تحت تاثیر عملکرد تیلاک در IPL 2023 قرار گرفت و گفت که این بازیکن 20 ساله شبیه یک “بازیکن هند” به نظر می رسد.

“بازیکن هند در حال حاضر. این بازیکن یک بازیکن هندی است و من بسیار شگفت زده خواهم شد اگر او در شش ماه یا هشت ماه آینده کریکت T20 را برای هند بازی نکند. او به بلوغ رسیده است، او شعله ور شده است. او بازی خواهد کرد. شاستری در استار اسپورت گفت: دنیایی از تفاوت نسبت به طبقه متوسط ​​هند.

شستری پس از ترک سرمربیگری هند، بار دیگر کلاه مفسر را بر سر گذاشت. اما اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، او می‌تواند به شکلی به مربیگری بازگردد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله