فلوید می ودر برای فوریه 2021 در توکیو به حلقه بازگشت


سازمان دهندگان روز دوشنبه گفتند که فلوید می ودر اسطوره بوکس با مبارزه در توکیو در فوریه 2021 به رینگ باز خواهد گشت ، اما او با چه کسی می جنگد و بر اساس چه قوانینی مشخص نیست. قهرمان سابق بازنشسته قبلاً نکاتی درباره این جنگ را نادیده گرفته بود ، که به دنبال یک مسابقه نمایش “مسخره” 2018 با یک کیک بوکسور ژاپنی مورد تمسخر قرار گرفت ، اما برگزار کنندگان جزئیات بیشتری را روز دوشنبه ارائه دادند کمیته تولید در بیانیه مطبوعاتی گفت ، این بخشی از رویدادی با نام “مگا 2021” است که در 28 فوریه در گنبد توکیو در پایتخت ژاپن برگزار می شود.

اخبار

آنها گفتند که در آن جنگنده های “کلاس قهرمان” از جمله می ودر حضور خواهند داشت ، اما جزئیات بیشتری ارائه ندادند – از جمله اینکه ستاره سبک وزن با چه کسی روبرو خواهد شد و تحت چه شرایطی.

هفته گذشته 43 ساله ویدئویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که درگیر مبارزه است.

وی در این کلیپ گفت: “توکیو ، ژاپن ، من در سال 2021 برمی گردم.”

“من می دانم که بازی های المپیک در ژاپن در سال 2021 برگزار می شود ، اما من ، خودم ، فلوید” مانی “می ودر و تیم من کارهای بزرگی را در گنبد توکیو انجام خواهیم داد … ژاپن ، من در راه هستم.”

می ودر سه سال پیش بازنشسته شد ، و اگرچه قبلاً اعلام کرده بود “در سال 2020 از بازنشستگی خارج می شود” ، اما او امسال در عمل دیده نشده است.

یک افسانه در دنیای بوکس با سابقه شکست 50-0 ، مایودر برای ژاپن غریبه نیست ، جایی که او در دسامبر 2018 در یک مسابقه نمایشگاهی مقابل ستاره MMA Tenshin Nasukawa شرکت کرد – آخرین باری که او برای یک روز بزرگ بازنشستگی منصرف شد .

قبل از اینکه مربی این جنگنده ژاپنی برای متوقف کردن مبارزه وارد شود ، می ودر در دور اول کمتر از نیمی از سن خود کیک بوکسور را سه بار کف پوش کرد.

می ودر به صورت آنلاین اشاره کرد که برای این مبارزه دو دقیقه ای 9 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

در سال 2017 ، می ودر در دهمین مسابقه یک مسابقه فوق العاده هیجان انگیز بوکس ، کانور مک گرگور ، مبارز مختلط ورزش های رزمی را ناک اوت کرد.

تبلیغ شده

و در سال 2015 ، مانی پاکیائو ، بزرگ ستاره بوکس فیلیپین را در “جنگ قرن” شکست داد – که تا حد زیادی نتوانست مطابق با هیاهو باشد.

اعتقاد بر این است که می ودر حدود 300 میلیون دلار از پیروزی امتیاز برابر پاكیائو به دست آورده است كه همچنان سودآورترین مبارزه تاریخ است و بیش از 600 میلیون دلار درآمد دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله