“فقط یک عکس…”: جلسه سلفی روهیت شارما با طرفداران سرگرمی خالص است. تماشا کردن

تماشا کردن:

روهیت شارما در حال تعامل با هواداران در ورزشگاه آرون جیتلی در دهلی دیده شد.© توییتر

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی (MI) در حالی که اولین گل خود را در نیم قرن اخیر در لیگ برتر هند (IPL) در روز سه‌شنبه، در جریان برد باریک تیمش مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) به ثمر رساند، در بهترین حالت خود قرار داشت. روهیت 65 توپ از 45 توپ زد و به تیمش کمک کرد تا اولین برد خود در فصل را ثبت کند. او همچنین به دلیل موفقیت هایش به عنوان “مرد مسابقه” انتخاب شد. پس از بازی، روهیت در حال تعامل با هواداران در ورزشگاه آرون جیتلی در دهلی دیده شد.

روهیت با گروهی از طرفداران ارتباط برقرار کرد، مجبور به گرفتن عکس سلفی شد و به آنها امتیازهای بالایی داد. او همه لبخند می زد زیرا هواداران پس از کلیک بر روی یک سلفی با آنها، تشویق شدیدی کردند.

وقتی صحبت از مسابقه شد، تعقیب 173 نفری MI به تحویل نهایی منتقل شد، زمانی که بازیکن ضربه ای تیم دیوید و کامرون گرین دوش های برد را به دست آوردند تا میزبان دهلی چهارمین باخت متوالی خود را به دست آورد.

دهلی به رهبری دیوید وارنر و مربیگری ریکی پونتینگ، در مسابقات T20 در معرض خطر خروج زودهنگام از رقابت های پلی آف قرار گرفت.

پیش از این، دهلی با وجود 51 اور وارنر و 54 هجومی توسط همکار چپ دست آکسار پاتل، پس از دعوت میزبانان برای اولین ضربه زدن، دهلی 172 در 19.4 اور حذف شد.

پیوش چاولا با ضربه زدن به حریف، ارقام 3-22 را به دست آورد و بعداً توسط دیوید تعویض شد.

وارنر زمانی انفجاری، که سومین نیم قرن فصل خود را به ثمر رساند، ثابت قدم بود، اما اغلب تلاش می‌کرد تا حرکت خود را پیدا کند تا اینکه یک آکسار تهاجمی در یک شراکت 67 ران به بازکننده استرالیایی ملحق شد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله