“فقط چون این بود…”: بیانیه عظیم ساندیپ شارما درباره آخرین دوئل با ام اس دونی

وقتی MS Dhon در اوور پایانی مسابقه روی چین قرار می‌گیرد، بدون توجه به امتیازی که روی تخته برای دفاع وجود دارد، این توپ‌زن است که تحت فشار قرار می‌گیرد. در حالی که دونی و ساندیپ شارما در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین چنای سوپر کینگز و راجستان رویالز به مصاف هم رفتند، این تیم پیسر بود که در صدر قرار گرفت. با وجود اینکه ساندیپ در اوور دو شش ضربه خورد، موفق شد به RR کمک کند تا یک برد 3 ران را کسب کند. پس از بازی، او در دوئل با کاپیتان CSK، Dhoni باز شد.

ساندیپ در فینال اوور فینال چند اینچ یورکی عالی را اجرا کرد، اما دونی نفر اول را از طریق طناب برای 6 شعله ور کرد. علیرغم اینکه ساندیپ اولین یورکی خود را دید که چنین نتیجه ای داشت، همچنان به استراتژی خود ایمان داشت. دریانورد کهنه کار گفت که اگر دونی نبود حتی شش نفر اول را اعدام نمی کردند.

“من با او روی بازیکنان یورک کار کرده‌ام و به خوبی می‌آید. همچنین فکر می‌کنم توپی که برای شش ضربه زده شد، توپ اول، توپ سختی بود، اما فقط به دلیل اینکه ماهی بهای بود، او توانست آن را بزند. بنابراین، من احساس می‌کنم که خوب اجرا کردم، اما بدیهی است که همیشه خوب است که در سمت راست قرار بگیرم.”

ویکت کمی آهسته بود، اسپینرها واقعا خوب بازی کرده بودند. به لطف شما که برای دفاع در فینال دوندگی باقی مانده بود. بنابراین، فکر می کردم با یک پرنده آهسته شروع کنم، اما نتیجه ای حاصل نشد. در کل خوب. این نه تنها یک باز بود، بلکه یک پرتاب کننده برای اوور بود، بنابراین گزینه های زیادی برای من باقی نمانده بود.”

ساندیپ پس از اعزام دو سیکس توسط دونی، از روی ویکت به اطراف ویکت رفت. بازیکن توپ آخر او نتیجه مطلوب را به او داد و کاپیتان CSK تنها موفق شد یک تک تک گل بزند.

“توپ بعدی من برای یک یورکر رفتم، اما آن هم به یک وید رفت. اما همچنان از خودم حمایت کردم، زیرا به دنبال کاسه زدن به سمت بزرگتر زمین بودم. اما وقتی دو تا شش بازی پشت سر هم رفتم، متوجه شدم که باید زاویه را تغییر دهم. برای آخرین توپ، از خودم حمایت کردم تا یورکر را کاسه کنم، آن را به خوبی در تور می اندازم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله