“فقط در حال تلاش برای کپی کردن…”: ام اس دهنی در عکسی خاص مانند راجینیکانت ژست گرفته است

محبوبیت MS Dhoni در چنای بسیار زیاد است. برای کریکت هندی بزرگ از جارکند، چنای چیزی بیش از یک خانه دوم است. هواداران اغلب در استادیوم MA Chidambaram در چنای حضور می یابند تا تمرینات Dhoni را ببینند. دلایل زیادی برای محبوبیت او وجود دارد زیرا تحت دوره Dhoni، CSK به یکی از ثابت‌ترین طرف‌ها در IPL تبدیل شده است. ضربان قلب دیگری از چنای وجود دارد – سوپراستار راجینیکانث. این بازیگر نه تنها در چنای، بلکه در سرتاسر هند، مانند دونی، طرفداران زیادی دارد.

اخیراً از دونی در مورد عکسی پرسیده شد که در آن به نظر می رسید مانند راجینیکانث در فیلم خود “کابالی” ژست گرفته است.

“به هر حال این یک عکس دوست داشتنی است. شما واقعا خیره کننده به نظر می رسید. شما در این تصویر فوق العاده به نظر می رسید. با مقایسه این دو تصویر، از کجا الهام گرفتید؟” شنیده می شود که مردی در یک رویداد CSK از Dhoni می پرسد.

MS Dhoni پاسخ داد: “هیچ مقایسه ای وجود ندارد. ما فقط سعی می کردیم یک ژست عالی از یک مرد بزرگ را کپی کنیم. هیچ چیز فراتر از آن. فکر کردن مانند او یا انجام کارهایی مانند او بسیار دشوار است. اما حداقل می توانیم ژست را کپی کنیم.”

معین علی، بازیکن باتجربه همه کاره انگلیس، احساس می‌کند که دونی «قطعاً می‌تواند» در سال آینده در IPL حضور داشته باشد، و این تصور رایج را که فصل جاری آخرین حضور کاپیتان سوپر کینگز چنای در لیگ T20 خواهد بود، نادیده می‌گیرد. در 41 سالگی، کاپیتان سابق هند برنده جام جهانی همچنان به جذب طرفداران زیادی در طول و وسعت کشور ادامه می دهد.

به نقل از ESPNcricinfo، معین گفت: او قطعا می تواند سال آینده دوباره بازی کند.

او می‌گوید: «روشی که او بازی می‌کند، فکر نمی‌کنم این ضربه زدن او باشد که او را از بازی باز می‌دارد، حتی اگر دو، سه سال دیگر باشد.

من از نحوه بازی او (در مقابل راجستان) تعجب نکردم.

دیدن از کسی در آن سن شگفت‌انگیز است. وقتی اینقدر دیر وارد می‌شوی آسان نیست – مردم اغلب این را فراموش می‌کنند، اما این چیزی است که او را در نقشش بسیار خوب می‌کند.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله