فصل کریکت داخلی: تاریخ‌های Duleep Trophy و Ranji Trophy اعلام شد

فصل داخلی کریکت 2023-24 هند با تورنمنت Duleep Trophy که از 28 ژوئن آغاز می‌شود، آغاز می‌شود در حالی که قهرمانی Ranji Trophy از 5 ژانویه سال آینده آغاز می‌شود. جام دولیپ که بین 6 تیم منطقه ای برگزار می شود، قهرمانی کشور T20 آقایان سید مشتاق علی جام (لیست الف) (24 ژوئیه تا 3 مرداد)، جام ایران (1 تا 5 مهر)، جام قهرمانی کشور آقایان سید مشتاق علی (مهر) دنبال می شود. 16-6 نوامبر) و Vijay Hazare Trophy (23 نوامبر-15 دسامبر).

Ranji Trophy آخرین تورنمنت تقویم بزرگسالان مردان با مسابقات لیگ گروه نخبگان خواهد بود که از 5 ژانویه تا 19 فوریه برگزار می شود، در حالی که دور حذفی از 23 فوریه تا 14 مارس خواهد بود. مدت زمان مسابقات 70 سال است. روزها.

مسابقات لیگ دسته یک بین 5 تا 14 بهمن و دور حذفی 9 تا 22 فوریه برگزار می شود.

هر یک از چهار گروه نخبه از هشت تیم تشکیل خواهد شد در حالی که گروه تنها دارای شش تیم خواهد بود. دو تیم برتر هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت.

در گروه پلاک چهار تیم برتر از شش تیم به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

دو فینالیست گروه پلیت در فصل آینده (25-2024) به گروه نخبگان صعود خواهند کرد. دو تیم انتهای جدولی از همه گروه‌های نخبه که بر اساس امتیاز/امتیاز جایزه/برد/ضریب ترکیب شده‌اند در فصل 2024-2025 به گروه صفحه سقوط خواهند کرد.

نشست زنان ارشد از 19 اکتبر آغاز می شود

فصل بزرگسالان بانوان با مسابقات قهرمانی کشور T20 که از 19 اکتبر تا 9 نوامبر برگزار می شود، آغاز می شود و پس از آن مسابقات بین منطقه ای T20 تروفی از 24 نوامبر تا 4 دسامبر برگزار می شود.

به دنبال آن جام یک روزه بانوان بزرگسال بین 4 تا 26 ژانویه برگزار می شود.

جام T20 و جام یک روزه زنان بزرگسال دارای پنج گروه خواهد بود – دو گروه با هشت تیم و سه با هفت تیم. دو تیم برتر هر یک از پنج گروه جواز حضور در مرحله حذفی را کسب خواهند کرد.

پس از مسابقات گروهی، تیم ها بر اساس امتیاز/برد/NRR رتبه 1-10 خواهند شد. تیم های رده بندی 1-6 مستقیماً به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می کنند در حالی که چهار تیم 7-10 در مرحله یک چهارم نهایی برای تعیین دو بازی باقی مانده بازی خواهند کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله