فرمول یک: جورج راسل جایگزین لوئیس همیلتون ویران شده از کرونا برای مرسدس در جایزه بزرگ ساخیر


مرسدس روز چهارشنبه اعلام کرد ، جورج راسل از جایگاه ویلیامز بلند خواهد شد تا جایگزین لوییس همیلتون ، قهرمان جهان شود که آزمایش Covid-19 را نشان داد ، در مسابقات فرمول یک در مسابقات جایزه بزرگ ساخیر بحرین جک آیتکن ذخیره رزرو ویلیامز آخر هفته جایگزین راسل در ویلیامز خواهد شد و به نیکلاس لطیفی راننده ثابت می پیوندد. راسل پس از استرلینگ ماس و لوئیس همیلتون فقط سومین بریتانیایی است که نماینده مرسدس در فرمول یک است. راسل گفت: “اولا ، من می خواهم از همه ویلیامز تشکر کنم که این فرصت را به من دادند.”

اخبار

“من ممکن است این آخر هفته کت و شلوار مسابقه ای متفاوتی بپوشم ، اما من یک راننده ویلیامز هستم و در هر قدم تیمم را تشویق می کنم.”

راسل افزود: “از مرسدس نیز تشکر بزرگی می کنم که به من اعتقاد دارند.”

“بدیهی است که هیچ کس نمی تواند جای لوئیس را بگیرد ، اما من در غیاب او از لحظه ای که پا به ماشین می گذارم تمام تلاش خود را برای تیم می کنم.

“مهمتر از همه ، برای او آرزوی بهبودی سریع دارم. من واقعاً منتظر فرصت هستم و صبر نمی کنم تا این هفته در مسیر درست قرار بگیرم.”

راسل از سال 2017 که قهرمان مسابقات GP3 Series شد به عنوان تازه کار عضو برنامه جوانان مرسدس بنز بود ، قبل از اینکه این کار را در فرمول 2 در سال 2018 تکرار کند.

او اکنون فرصتی پیدا می کند تا اتومبیل برنده مسابقات قهرمانی جهان فرمول یک را در کنار والتی بوتاس برای آخرین مسابقه این فصل هدایت کند.

مرسدس گفت که آنها بعد از آخر هفته مسابقه برنامه راننده خود را برای یک فصل بعد در ابوظبی اعلام خواهند کرد.

تبلیغ شده

همیلتون ، که بعد از تحمل علائم خفیف و آزمایش مثبت Covid-19 روز دوشنبه در انزوا به سر می برد ، به دلیل قوانین سخت Covid-19 در ابوظبی ، به این دلیل که همه پرسنل باید در 7 دسامبر از بحرین سفر کنند ، نبرد سختی را پشت سر می گذارد تا بتواند در آنجا رقابت کند. .

همیلتون 35 ساله دو مسابقه پیش هفتمین عنوان قهرمانی جهان خود را در ترکیه به ثبت رساند تا با رکورد تمام وقت مایکل شوماخر برابر شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله