فرمول یک از بزرگترین تقویم 23 نژادی برای سال 2021 رونمایی کرد

فرمول یک از بزرگترین تقویم 23 نژادی برای سال 2021 رونمایی کرد

فصل 2020 F1 به دلیل همه گیری Covid-19 به شدت مختل شد.© خبرگزاری فرانسه


فرمول یک روز سه شنبه از تقویم 23 مسابقه ای برای سال 2021 رونمایی کرد که بزرگترین تقویم در تاریخ است ، اما شکافی که قرار بود توسط ویتنام اشغال شود خالی مانده است. این فصل از 21 مارس در استرالیا آغاز می شود و شامل اولین مسابقه در عربستان در 28 نوامبر است ، اما سازمان دهندگان ویتنامی به خبرگزاری فرانسه گفتند مسابقه آنها در ابتدا برای آوریل برنامه ریزی نشده است.

اخبار

بعد از دستگیری نگوین دوک چونگ ، که شهردار هانوی و یکی از حامیان اصلی این رویداد بود ، در اوت شک و تردیدهایی در مورد واقعه ویتنام به وجود آمد.

فصل 2020 F1 به دلیل همه گیری Covid-19 به شدت مختل شد اما سرانجام بیش از 17 مسابقه برگزار می شود ، لوییس همیلتون ، قهرمان سلطنتی در حال حفظ عنوان خود است ، اما تماشاگران از اکثر مسابقات منع شده اند.

برگزارکنندگان اظهار داشتند که انتظار دارند تماشاگران سال آینده برگردند.

F1 در بیانیه ای گفت: “برنامه های سال 2021 شامل گفتگوی گسترده ای با همه مروجین و مقامات محلی و ملی آنها در زمان جریان مداوم مربوط به همه گیری جهانی است.”

“همانطور که قبلاً گفتیم ، انتظار داریم هواداران برای فصل 2021 برگردند و تقویم شبیه به فصل برنامه ریزی شده 2020 باشد.”

تبلیغ شده

عربستان سعودی هفته گذشته اعلام کرد که برای اولین بار مسابقه برگزار می کند ، اطلاعیه ای که به احتمال زیاد باعث ایجاد اتهاماتی از سوی گروه های حقوق بشری مبنی بر استفاده پادشاهی از رویدادهای ورزشی پراهمیت برای “شستن” پرونده حقوق بشر خود می شود.

هلند ، محل استقرار راننده محبوب ردبول ، ماکس ورستاپن ، یک سال زودتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود با یک اسلات 5 سپتامبر در شهر ساحلی زندوورت مسابقه می دهد. این اولین جایزه بزرگ هلند از سال 1985 تاکنون خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله