فرانک لمپارد “احترام” ژوزه مورینیو را پیش از درگیری چلسی و تاتنهام تأکید کرد


فرانک لمپارد ، سرمربی چلسی معتقد است که ژوزه مورینیو به اندازه گذشته مدیر خوبی است و اصرار دارد که علی رغم جنجال های اخیر ، به رئیس سابق خود احترام بگذارد. تاتنهام مورینیو در آستانه دیدارهای آخر هفته در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و فقط دو امتیاز از چلسی فاصله دارد. پرتغالی در طول زندگی حرفه ای خود از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده است اما در پایان دوره طلسم خود در منچستر یونایتد تلاش کرده و وقت خود را برای یافتن پاهای خود در اسپرز گذراند. این دو مدیر در ماه سپتامبر در دیدار خود در لیگ کاپ با یکدیگر درگیر شدند و سال گذشته مورینیو پیشنهاد داد که لمپارد از تاکتیک های رئیس سابق چلسی آنتونیو کونته برای شکست دادن اسپرز در لیگ استفاده کرده است.

اخبار

اما لمپارد که با هدایت مورینیو در استمفوردبریج دو عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد ، این اتفاقات را ناچیز ارزیابی کرد و گفت که این پرتغالی هنوز یک مدیر عالی است.

وی روز جمعه گفت: “شما سابقه ای به زیبایی که ژوزه مورینیو به عنوان یک مدیر دارد بدون یک مربی بسیار با استعداد تزئین نمی کنید.”

“برای همه ما در حال حاضر بازی بسیار واکنشی است ، به ویژه در دوران مدرن ، با واکنش های شبکه های اجتماعی ، آن فرم همیشه برای هر مدیری بسیار سخت ارزیابی می شود.”

لمپارد ، که دومین فصل مسئولیت خود را در چلسی سپری می کند ، گفت که از هر چیزی که مدیریت به او انداخت تعجب نکرد.

وی گفت: “من به ژوزه به عنوان مدیر احترام می گذارم و فکر می کنم این طور باشد.” “من از صحبت در مورد سیستم آنتونیو کونته یا هر چیز دیگری تخلف نکردم.”

وی افزود: “خوزه می تواند نظرات خود را بیان کند و این مشکلی نیست.” “من برای او احترام قائل شده ام و این برای من جای بحث ندارد.”

بازی روز یکشنبه هزارمین بازی از زمان مالک شدن رومن آبراموویچ در چلسی خواهد بود و این باشگاه را از رقیبان به مدعیان قهرمانی در سریال تبدیل می کند.

از زمان تصاحب آبراموویچ در سال 2003 ، آبی ها 5 عنوان قهرمانی در لیگ برتر ، تنها لیگ قهرمانان این باشگاه ، دو لیگ اروپا ، 5 جام حذفی و سه جام لیگ را به دست آورده اند.

تبلیغ شده

لمپارد گفت: “به عنوان مدیر و به عنوان بازیكنی كه در بسیاری از این بازیها نقش داشت می توانم از او بسیار تشكر كنم ، زیرا هیچ كاری كه در دوران رومان آبراموویچ به دست آوردیم بدون او و حمایت او اتفاق نمی افتاد.”

“این که آیا شما در ابتدا در مورد سرمایه های مالی صحبت می کنید بلکه در مورد توسعه زمین تمرین صحبت می کنید ، عشق و وقت اختصاص داده شده به آکادمی و جام هایی که توانسته ایم بدست آوریم همه به خاطر او امکان پذیر شده است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله