فدراسیون والیبال هند 4 میلیون کرور برای فسخ قرارداد به شرکت مدیریت ورزشی پرداخت می کند


فدراسیون والیبال هند (VFI) به دلیل فسخ قرارداد با شرکت مدیریت رویدادهای ورزشی برای انجام لیگ حرفه ای والیبال ، موظف به پرداخت 4 کرور روپیه به عنوان خسارت به Baseline Ventures شده است. Baseline Ventures در انتشار دوشنبه گفت: در جایزه ای که توسط داور انفرادی K Kannan صادر شد ، VFI همچنین از 5 ماه گذشته هزینه حقوقی و 12 درصد سود از تاریخ شروع دادرسی داوری پرداخت شده است. داور به دستور دادگاه عالی مدرس منصوب شد.

اخبار

اولین فصل PVL سال گذشته برگزار شد اما VFI و Baseline Ventures که برای انجام لیگ ده ساله قرارداد منعقد کرده بودند درگیر اختلاف شدند.

Baseline Ventures گفت: “تمام ادعاهای VFI علیه Baseline مربوط به نقض قرارداد رد شده و به طور كلی بیان شده كه فسخ توجیه ناپذیر بوده است.”

“… باید می دانست که قیمت زیادی برای بستن همه گزینه ها و فسخ قرارداد وجود دارد.”

همچنین شرکت Baseline Ventures گفت که این حکم بیشتر ادعای متقابل 14،93 روپیه کرور را که توسط VFI علیه آن صادر شده بود ، رد کرد.

این شرکت همچنین گفت كه براساس یك قضاوت قبلی ، VFI قرار بود مبلغ 2.25 كراور به Baseline پرداخت كند كه در فوریه سال جاری دریافت شد.

Ramavtar Singh Jakhar ، که هنگام بروز اختلاف دبیر کل VFI بود ، گفت که فدراسیون در حال طرح شکایت از تصمیم داور است.

جاخار به PTI گفت: “VFI قطعاً در حال طرح درخواست تجدیدنظر است. من حاملان دفتر جدید را در این باره توضیح داده ام و كمیته اجرایی VFI به زودی در مورد نحوه طرح درخواست تجدیدنظر تصمیم خواهد گرفت.”

عضو پارلمان Achyuta Samanta و Anil Choudhary اخیراً به عنوان رئیس جمهور و دبیرکل VFI انتخاب شدند.

تبلیغ شده

جوی باتاچارجیا ، معاون رئیس پایه ، که در اولین فصل هدایت لیگ را بر عهده داشت ، گفت: “این قضاوت کاملاً اثبات این واقعیت است که VFI پس از یک فصل موفق کاملاً فاقد هیچ دلیلی برای فسخ قرارداد بود.

“مهم است که آنها نه تنها در برابر ما ، بلکه در برابر همه بازیکنان والیبال و مربیانی که بیشترین تأثیر را در اعمال ارادی خود داشتند ، پاسخگو باشند. این یک پیروزی برای بازی جوانمردانه در ورزش هند است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله