فدراسیون دو و میدانی هند راداکریشنان نایر را به عنوان مربی اصلی منصوب می کند

فدراسیون دو و میدانی هند راداکریشنان نایر را به عنوان مربی اصلی منصوب می کند

راداکریشنان نایر روز جمعه به عنوان سرمربی جدید دو و میدانی هند منصوب شد.© توییتر


فدراسیون دو و میدانی هند روز جمعه انتصاب راداکریشنان نایر بسیار باتجربه را به عنوان مربی اصلی دو و میدانی هند تأیید کرد. 62 ساله از زمان استعفا بهادر سینگ از سمت بالا در ژوئیه سال جاری سرمربیگری می کرد. Adille J. Sumariwalla ، رئیس AFI ، ابراز اطمینان کرد که سرمربی جدید ، ورزشکاران هند را به ارتفاعات بیشتری هدایت خواهد کرد. وی در بیانیه رسمی گفت: “ما خوشحالیم كه ما می توانیم تداوم برنامه خود را حفظ كنیم زیرا راداكریشنان به مدت هفت سال معاون مربیگری بوده است.”

اخبار

نایر ، که همچنین یک مقام رسمی رسمی و مربی سطح 5 جهانی دو و میدانی است ، در افزایش سیستم آموزش مربی در هند نقش مهمی داشته است.

رئیس AFI با اشاره به اینکه وی اولین هندی است که دارای یک برنامه بین المللی غنی سازی مربیگری است ، گفت: “ما به ویژه خوشحالیم که ایده های وی در زمینه اجرای روش های مدرن مربیگری و استفاده از علم ورزش در پیشرفت ورزشکاران جوان به خوبی کار کرده است.” گواهی کمیته بین المللی المپیک.

تبلیغ شده

وی افزود: “در AFI ، ما معتقدیم كه وی همچنین با استرس خود در برابر تخصص اولیه و آموزش بیش از حد ، به منظور بهبود سطح مربیگری در سراسر كشور ، به ویژه در سطح پایه ، به كار خود ادامه خواهد داد.”

انتصاب نیر به عنوان سرمربی همچنین توسط اداره ورزش هند تأیید می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله