فالوورهای ویرات کوهلی بیشتر از کیم کارداشیان در اینستاگرام است؟ عرفان پاتان پاسخ درست را انتخاب می کند

ویرات کوهلی و کیم کارداشیان© اینستاگرام

ویرات کوهلی ستاره هندی یکی از بهترین کتک‌هایی است که جهان تا به حال دیده است. نمایش چشمگیر او در زمین باعث می شود که او از طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی برخوردار باشد. در اینستاگرام، کوهلی 246 میلیون دنبال کننده در پلتفرم دارد. عرفان پاتان، بازیکن پیشین هند، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کهلی تعداد فالوورهای بیشتری در اینستاگرام از کیم کارداشیان دارد یا خیر، پاسخ درستی را انتخاب کرد. پاتان در حالی که در طول یک جلسه سرگرم کننده در استار اسپورت، «حقیقت» و «دروغ» را بازی می کرد، به درستی تصور می کرد که کوهلی باید از نظر فالوورهای رسانه های اجتماعی پشت سر کارداشیان باشد.

این جمله ای بود که از بازیگر پریانکا چوپرا پرسیده شد: «ویرات کوهلی بیشتر از کیم کارداشیان فالوور در شبکه های اجتماعی دارد».

عرفان پاتان بنر “دروغ” را انتخاب کرد در حالی که تام مودی، که در جلسه با او نیز حضور داشت، بنر “حقیقت” را انتخاب کرد.

این بیانیه دروغ بود زیرا کهلی 246 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد در حالی که کارداشیان 353 میلیون دنبال کننده دارد.

پاتان گفت: “وو آا جینگ ، زیادا دور نهه حای (ویرات کوهلی خیلی دور نیست ، او سطح خواهد شد.”

ویرات کوهلی در حال حاضر در لیگ برتر هند 2023 بازی می کند. کوهلی در 6 مسابقه ای که در این فصل برای RCB انجام داد، 279 ران با میانگین 55.90 و نرخ ضربه 142.35 به ثمر رساند.

باتر RCB با دستیابی به شاهکار 600 IPL چهار در مسابقات، ویژگی دیگری را به روزهای کاری درخشان خود در IPL اضافه کرد. او در جریان مسابقه IPL 2023 مقابل پنجاب کینگز در ورزشگاه IS Bindra انجمن کریکت پنجاب به نقطه عطف رسید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله