«غیرواقعی»: سوهانا خان، آنانیا پاندی در هیبت رینکو سینگ پس از پیروزی کلکته نایت سواران بر تایتان های گجرات در IPL 2023

سوهانا خان، دختر شاهرخ خان، روز یکشنبه از رینکو سینگ، بازیکن کریکت به خاطر 5 شش بازی متوالی شگفت انگیزش در فینال بازی هیجان انگیز IPL 2023 کلکته نایت رایدرز مقابل گجرات تایتانز در استادیوم نارندرا مودی احمدآباد استقبال کرد. سوهانا با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: “غیر واقعی”. KKR با این برد با دو برد از سه بازی خود و یک شکست به رده سوم جدول امتیازی صعود کرد. آنها در مجموع چهار امتیاز دارند. GT به رتبه چهارم سقوط کرده است و رکورد برد- باخت مشابه KKR دارد، اما KKR به دلیل نرخ خالص اجرای برتر یک موقعیت بالاتر است.

بازیگر Ananya Panday نیز تصویری را در داستان های خود به اشتراک گذاشت و شکلک های دست را بالا انداخت.

در صحبت کردن در مورد مسابقه، گجرات تایتانز پس از انتخاب اولین ضربه زدن، امتیاز 204/4 را در 20 اور خود ثبت کرد. ویجی شانکار با 63 توپ از 24 توپ، متشکل از چهار مرز و پنج توپ، بهترین گل را به ثمر رساند. سای سودارشان نیز دومین نیم قرن خود را در IPL 2023 به ثمر رساند و در 38 توپ متشکل از سه توپ چهار و دو شش توپ 53 گل به ثمر رساند. شوبمن گیل همچنین یک ضربه محکم از 39 ران در 31 توپ، با پنج چهار توپ انجام داد.

سونیل نارین منتخب پرتاب کننده های KKR بود که در چهار اوور امتیاز 3/33 را گرفت. سویاش شارما نیز پس از سه بر یک مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در مسابقه قبلی، به روند خوب خود ادامه داد و در چهار اوور خود امتیاز 1/35 را گرفت.

در تعقیب و گریز 205 ران، KKR به 28/2 کاهش یافت، اما کاپیتان نیتیش رانا (45 توپ از 29 توپ با چهار مرز و سه ران) با ونکاتش آییر که 83 گل در این بازی به ثمر رساند، در جایگاه صد ران برای ویکت سوم قرار گرفت. 40 توپ که از هشت چهار و پنج شش تا تشکیل شده بود.

اخراج این دو ضربه ست و هت تریک رشید، KKR را در امتیاز 155 بر 7 به عقب برد. این معادله در اور نهایی به 29 ران رسید. رینکو سینگ با یک کلاچ کوتاه به میدان آمد و در فینال پنج ضربه متوالی را زد تا پیروزی غیرمحتمل برای KKR رقم بخورد. رینکو در 21 توپ متشکل از یک چهار و شش شش امتیاز 48* را به ثمر رساند.

رشید با گرفتن امتیاز 3/37، منتخب بولرهای GT بود. آلزاری جوزف دو تا، جاشوا لیتل و محمد شامی هر کدام یک ویکت گرفتند.

رینکو سینگ به خاطر بازی باورنکردنی خود که برنده مسابقه بود، جایزه “بازیکن برتر” را دریافت کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله