عکس ویرات کوهلی با نگاه به سوراو گانگولی ویروسی می شود. اینترنت چه گفت

ویرات کوهلی سومین نیم قرن خود را از فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) شکست داد و رویال چلنجرز بنگلور (RCB) با شکست دهلی کپیتالز (دی سی) دومین برد خود در این مسابقات را در روز شنبه به ثبت رساند. کوهلی یک توپ 33-50 را به ثمر رساند تا به RCB در پست 174/6 کمک کند، که در نهایت ثابت شد که برای DC بسیار زیاد بود زیرا تیم تحت رهبری دیوید وارنر با 23 ران شکست خورد. ضربه کوهلی از شش مرز و یک شش مرز تشکیل شده بود که او را به رتبه سوم در لیست کلاه نارنجی رساند.

از زمانی که سال گذشته کاپیتانی خود را در هند از دست داد، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه کوهلی با سوراو گانگولی، رئیس وقت BCCI، رابطه خوبی ندارد.

هواداران برای توجیه این بحث، نه یک، بلکه دو مورد را از مسابقه بین RCB و DC شکار کردند.

ماجرای while one مربوط به هجدهمین اوج تعقیب و گریز دی سی بود. در این ویدیو، کوهلی، پس از گرفتن یک شکار خیره کننده در زمان طولانی، در حال عقب نشینی برای گرفتن موقعیت خود در اعماق زمین بود، طرفداران کوهلی را دیدند که به گانگولی که در گودال نشسته بود، نگاه مرگباری می کرد. کاپیتان سابق هند مدیر کریکت در دی سی است.

واکنش توییتر به این حادثه به شرح زیر است:

در ویدیوی ویروسی دیگری مشاهده می شود که کهلی پس از پایان بازی با گانگولی که او نیز از او دوری کرده بود، دست نداد.

ویجیکومار ویشاک، پسر بومی و دبیوتانت، ارقام 3-20 را برای هدایت تیم بولینگ به دست آورد. محمد سراج، سر نیزه سرعت، دو ویکت گرفت.

دی سی با 5 شکست در همین بازی ها بدون برد باقی می ماند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله