عکس بولر شوکه شده گجرات تایتانز ویروسی شد زیرا رینکو به مدت 5 شش در 5 توپ به او ضربه می زند

رینکو سینگ، باتر هندی بدون کلاه، در فینال پنج شش ششم متوالی را به پایان رساند، درحالی‌که نایت رایدرهای کلکته 205 را تعقیب کردند تا قهرمانان گجرات تایتان‌ها را در یک تریلر IPL 2023 در روز یکشنبه تعقیب کنند. در حالی که KKR نیاز به 29 بازی فینال داشت، رینکو بازی را با پنج شش شش خود از بولینگ یاش دیال به نفع KKR انجام داد. رینکو با 48 گل شکست تنها 21 توپ شکست ناپذیر باقی ماند زیرا KKR در پایان مسابقه را با سه ویکت برد. پس از پنج ضربه متوالی، عکسی از واکنش دایال در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

در این عکس، دیال در حالی که صورتش را با حوله ای پوشانده دیده می شود.

پیش از این، تعقیب KKR با یک توپ 40 توپ 83 توسط بازیکن ضربه ای ونکاتش ایر، که با کاپیتان نیتیش رانا، که 45 امتیاز را به دست آورد، در جایگاه ویکت سوم 100 دونده قرار گرفت.

ایر که به جای سویاش شارما تحت قانون جدید بازیکن ضربه ای وارد زمین شد، به دست آلزاری جوزف افتاد و رشید خیلی زود هدایت این تیم را برعهده گرفت و اولین هت تریک خود در لیگ برتر هند را در اوور هفدهم به دست آورد.

رشید، یک قهرمان پا که اکنون چهار هت تریک در کریکت T20 دارد، پس از بازگرداندن آندره راسل، سونیل نارین و شاردول تاکور، برای یک مسابقه دوی جشن رفت.

اما رشید نمی دانست که رینکو و KKR آخرین خنده را خواهند داشت.

پس از دو برد متوالی، قهرمان دو دوره کلکته در جایگاه دوم جدول 10 تیمی پس از راجستان رویالز پیشتاز قرار گرفت.

این اولین شکست فصل برای گجرات بود که سال گذشته در اولین بازی خود قهرمان لیگ شد.

پیش از این، ویجی شانکار از GT در 63 توپ 24 توپ خود، پنج شش شش را شکست، در حالی که گجرات 45 دوش از دو اور نهایی انجام داد و به 204-4 رسید.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله