عمیقاً نگران دیدن اعتراض ورزشکاران ما در خیابان ها: آبیناو بیندرا

تصویر فایل Abhinav Bindra© NDTV

ساعاتی پس از آنکه وینش فوگات، کشتی گیر ستاره از ورزشکاران درخواست کرد تا به اعتراض آنها برای برکناری بریج بوشان شاران سینگ، رئیس زیر آتش بپیوندند، آبیناو بیندرا، تیرانداز قهرمان المپیک در رسانه های اجتماعی اعلام همبستگی خود را با ورزشکاران اعلام کرد. وینش به همراه باجرانگ پونیا و ساکاشی مالک مدال‌آوران المپیک در اعتراضی نامحدود در جانتار مانتار علیه سینگ سوپرموز WFI که گفته می‌شود هفت کشتی‌گیر زن از جمله یک خردسال را مورد آزار و اذیت قرار داده است، نشسته‌اند.

بیندرا که همیشه نظر خود را به نفع ورزشکاران مضطرب بیان کرده است، در توییتر این حادثه را “عمیقا نگران کننده” نامید.

بیندرا در توییتر خود نوشت: “به عنوان ورزشکار، ما هر روز سخت تمرین می کنیم تا کشورمان را در صحنه بین المللی نمایندگی کنیم. این بسیار نگران کننده است که می بینیم ورزشکاران ما باید در خیابان ها به دلیل ادعاهای آزار و اذیت در اداره کشتی هند اعتراض کنند.”

بیندرا گفت که تمام نگرانی های مطرح شده از سوی کشتی گیران برتر باید توسط دولت برطرف شود.

“دل من برای همه کسانی است که تحت تأثیر قرار گرفته اند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که این موضوع به درستی رسیدگی شود و نگرانی های ورزشکاران شنیده شود و به طور عادلانه و مستقل رسیدگی شود.

وی افزود: “این حادثه نیاز حیاتی به یک مکانیسم حفاظتی مناسب را نشان می دهد که می تواند از آزار و اذیت جلوگیری کند و عدالت را برای افراد آسیب دیده تضمین کند. ما باید برای ایجاد یک محیط امن و مطمئن برای پیشرفت همه ورزشکاران تلاش کنیم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله