“عمران مالک به حمایت شما نیاز داشت”: ستاره برنده جام جهانی T20 هند در سال 2007 به مدیریت SRH ضربه زد

عمران مالک فصل IPL 2022 موفقیت آمیز بود و در 14 مسابقه 22 ویکت به دست آورد.© BCCI/IPL

یوسف پاتان، بازیکن سابق تیم ملی هند، سان رایزر حیدرآباد (SRH) را به دلیل عدم استفاده صحیح از ضربان ساز جوان عمران مالیک در طول IPL 2023 مورد انتقاد قرار داد. این بازیکن 23 ساله فصل گذشته موفقیت آمیز داشت و در 14 مسابقه 22 ویکت به دست آورد که به او اجازه داد تا به تیم هند نفوذ کند. قبل از بازی SRH مقابل رویال چلنجرز بنگلور، یوسف از مدیریت به دلیل عدم استفاده درست از عمران انتقاد کرد.

“سال گذشته، عمران مالک واقعاً خوب عمل کرد، و همه شما اعتبار آن را به عهده گرفتید. اما امسال، او به حمایت شما نیاز داشت. اما آیا او این را دریافت کرد؟ آیا از او به درستی استفاده شد؟ او یک توپ انداز جوان است، او آینده هند است. و یوسف در ESPNcricinfo گفت: او هر زمان که در رنگ های بین المللی ظاهر شد برای هند خوب بازی کرده است.

یوسف با ذکر مثالی از خمیر بدون کلاه آبیشک شارما، مدیریت SRH با استعدادهای هندی را زیر سوال برد.

“شما باید بدانید که چه زمانی باید از بازیکنان خود حمایت کنید. اگر در مورد آبیشک شارما صحبت می کنید… سال گذشته با او به عنوان بازیکن بازکننده بازی کردید و او خوب کار کرد. اما امسال، شما با موقعیت های ضربتی او دستکاری کردید و حتی در یک نقطه او را نیمکت نشین کردید. شما قرار است با ذهن مخالفان بازی کنید نه با بازیکنان خودتان! او اضافه کرد.

SRH از مسابقات خارج شده و با 8 امتیاز از 12 مسابقه در رده دهم ایستاده است.

SRH می‌خواهد با ثبت برد در دو بازی باقی‌مانده خود در برابر RCB و هندی‌های بمبئی، چیزی برای تشویق هواداران خود فراهم کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله