عقيب جاويد بازيگر سابق پاکستان ، ساچين تندولکار را “به حق سزاوار حاکميت بازي” مي داند

عقيب جاويد بولر سابق پاکستان ساچين تندولکار را احساس مي کند

ساچین Tendulkar و Rahul Dravid در طول 331 مشارکت خود را در 1999 اداره کردند© توییتر


عقيب جاويد ، بازيكن سابق پاكستان ، ساچين تندولكار ، خفاش افسانه اي را به عنوان قابل توجه ترين كريكت در دوره خود ارزيابي كرد. عقیب جاوید با یادآوری برخوردهای خود با کرکتور سابق هند ، گفت که ساچین به درستی بازی را در دوره خود اداره می کرد. به طور قابل توجهی ، 31 سال می گذرد که ساچین سفر نمادین خود را در کریکت بین المللی به عنوان یک جوان 16 ساله در برابر حمله مرگبار آغاز کرده است. عقيب ، كه در 22 تست و 163 آزمون ODI براي كشور خود شركت كرده ، معتقد است كه ساچين به لطف استعدادي كه در اختيار داشته است ، در تاثيرگذاري روي بازي كاملا موفق بوده است.

اخبار

عقیب در گفتگوی آزاد با هوادار GloFans Q20 گفت: “ساچین با کیفیت یا استعدادی که داشت 100٪ تأثیرگذاری در بازی ایجاد کرد. او چندین سال جایگاه numero uno را در بازی نگه داشت زیرا کریکت یک تیم با تجربه بود.” سلسله.

عقیب در پاسخ به س byال یکی از هواداران در 37/7 در سال 1991 و چگونگی نفرت هواداران از جاوید در طی آن ، گفت: “کمبود فن آوری در آن زمان قدرت زیادی به امپایر می داد و هرچه امپیر می گفت ، به عنوان تصمیم نهایی در نظر گرفته شد “

تبلیغ شده

عقیب 48 ساله برای مدت نه سال در خدمت تیپ سبز بود. در کریکت درجه یک ، پیکان بازوی راست سابق 358 ویکت از 121 بازی را قلقلک می داد. با این حال ، او پس از بازگشت با ارقام استثنایی 7/37 در یک بازی ODI ، آن را نیز در برابر رقبای سرسخت هند در سال 1991 مورد توجه قرار داد.

در طی این روند ، عقیب پس از بسته كردن راوی شستری ، محمد آژارالدین و ساچین كه همه در دامهای عقب افتاده بودند ، ادعای هت تریک كرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله