عدم حضور ویرات کوهلی پس از اولین آزمون تأثیری از لحاظ مالی بر کریکت استرالیا نخواهد داشت: رئیس موقت CA


کریکت استرالیا روز سه شنبه ادعا کرد که عدم حضور ویرات کوهلی ، کاپیتان ستاره هند ، در بخش عمده ای از سری تستهای خیمه شب بازی ، تأثیری در هیئت مدیره خانگی نخواهد داشت اما اعتراف کرد که لاستیک آینده از اهمیت زیادی برای کریکت جهان برخوردار است. به دلیل شیوع ویروس کرونا ، که باعث شد مجبور به اخراج تعدادی از کارمندان و کاهش حقوق کارکنان شود ، CA یکی از بدترین تخته های کریکت است.

اخبار

انتظار می رود این سریال با کیفیت بالا ، از 17 دسامبر ، جریان درآمد را تثبیت کند اما با بازگشت کوهلی پس از افتتاحیه در آدلاید برای تولد اولین فرزند ، تردیدهایی وجود دارد که می تواند بر روی تخته کریکت کشور میزبان تأثیر بگذارد.

نیک هاکلی ، مدیر اجرایی موقت CA ، طی گفتگویی که توسط صدا و سیمای رسمی پخش شد ، گفت: “ما کاملاً به تصمیم ویرات احترام می گذاریم. ما خوشحالیم که او در هر یک از ODI ها و T20 ها و اولین آزمون کاپیتان تیم خواهد بود.”

“ویرات که در اینجا طرف را هدایت می کند ، رهبری رقابتی را به ارمغان می آورد که ما در سری گذشته شاهد آن بوده ایم و ما به تماشای (که) در طول اجراهای هند در سراسر جهان عادت کرده ایم. (اما) نه ، هیچ مشکلی مالی نخواهد داشت.”

هاکلی در پاسخ به این س ifال که آیا CA و BCCI در هر مرحله در مورد تسهیل قوانین قرنطینه برای بازگشت کوهلی بحث کرده اند ، هاکلی گفت: “ترتیبات قرنطینه به خوبی توصیف شده است. در رابطه با برنامه های ویرات کوهلی نزدیک به آزمون اول ، ما بحث هایی را انجام داده ایم.”

“این سریال برای کریکت جهانی و کریکت استرالیا از اهمیت بالایی برخوردار است. این گواهی برای همه کشورهای کرکت است که می توانیم کریکت بین المللی را به روشی ایمن راه اندازی کنیم. این سریال در مقابل جمعیت زیادی پخش خواهد شد.”

هاكلي احتمال برگزاري يك سري آزمايش هاي شبانه روزي را در آينده نزديك رد كرد اما گفت بازكننده توپ هاي صورتی 17 تا 21 دسامبر گریبان هواداران را گرفته است.

“آنچه می توانم بگویم این است که آزمون شبانه روزی طی 3-4 فصل اخیر به یکی از ویژگیهای مورد علاقه تابستان استرالیا تبدیل شده است. انتظار و هیجان پیرامون این اولین آزمون شبانه روزی علیه هند به سطح دیگری رسیده است ، با توجه به رقابت ، “هاکلی گفت.

“در این مرحله ما در مورد یک سریال کامل شبانه روزی فکر نکرده ایم اما مطمئناً آدلاید به خانه آزمون شبانه روز اول در استرالیا تبدیل شده است. در آنجا سابقه وجود دارد. ما انتظار داریم طرفداران استرالیا و هند برای آنچه تاریخی خواهد بود سفر کنند. همخوانی داشتن.”

رئیس اجرایی CA همچنین اطمینان داد که آزمون آدلاید طبق برنامه انجام خواهد شد. وی گفت: “ما بسیار نزدیك با دولت استرالیای جنوبی كار كرده ایم و در این مرحله به ما اطمینان داده شده است كه (موارد COVID-19) موجود است.”

“قفلی که آنها تحت آن قرار داشتند ، شنبه گذشته به پایان رسید. بنابراین ما اطمینان داریم که تست آدلاید طبق برنامه قبلی ادامه خواهد یافت.”

آیا کریکت استرالیا چیزی در ذهن دارد که اطمینان حاصل کند بازیکنان به دلیل طولانی ماندن در حباب های زیستی از نظر روحی خسته نمی شوند؟

هاكلی گفت: “ما بسیار خوش شانس بوده ایم كه موارد بسیار محدود بوده است. این انتقال ناچیز توسط جامعه است.”

تبلیغ شده

“ما با مقامات بهداشتی و شهرهای میزبان در سراسر استرالیا سخت تلاش کرده ایم تا بهترین شرایط ممکن را که شامل چند روز در قرنطینه ، آموزش کامل ، تمرین در مرکز ویکت ، ورزشگاه برای هند و بازگشت بازیکنان استرالیایی از IPL است ، فراهم کنیم.

وی گفت: “ایمنی همه شرکت کنندگان در تور و جامعه ما اولویت شماره یک ما است. ما برای اطمینان از ایجاد بهترین شرایط ممکن بسیار نزدیک با BCCI کار کرده ایم.” “چندین میلیون دلار.”

مباحث ذکر شده در این مقاله