طرفداران RCB ماشین برت لی را برای سلفی تعقیب می کنند. بعد چه اتفاقی افتاد. تماشا کردن

برت لی، بول‌باز افسانه‌ای استرالیایی در سرتاسر جهان طرفدارانی دارد و روز چهارشنبه، تجربه جالبی در بمبئی داشت. لی که در حال حاضر به عنوان بخشی از تیم پخش لیگ برتر هند (IPL) 2023 در هند به سر می برد، با ماشین خود در حال سفر بود که درخواست ویژه ای از دو طرفدار دریافت کرد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دو طرفدار روی اسکوترشان دیده می‌شوند و مدام از او می‌خواهند که در کنار ماشینش سلفی بگیرد. لی به آنها گفت “Aaram Se Aaram Se (با احتیاط رانندگی کنید)” و حتی به آنها توصیه کرد که هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا آسیب نبیند.

لی در توضیح این ویدیو گفت: “هند همیشه پر از شگفتی های شگفت انگیز است! عاشق اشتیاق باشید.”

استراتژی آزمایش شده و آزموده شده چنای سوپر کینگز برای دیر گذاشتن آن نتایج مطلوب را به همراه نداشت زیرا آنها در هفدهمین مسابقه IPL 2023 با سه ران به راجستان رویالز باختند.

این دومین باخت CSK به RR در خانه در هشت بازی بود.

با تعقیب 176 مشکل برای پیروزی، CSK مراحل را با 172/6 به پایان رساند و کاپیتان ماهندرا سینگ دونی با توپ 17 توپ 32 بدون شکست باقی ماند. راویندرا جادجا، بازیکن شکست ناپذیر دیگر، 15 توپ 25 را به ثمر رساند.

با بولینگ آخرین اور با 20 ران برای دفاع، ساندیپ شارما، بازیکن متوسط ​​باتجربه، اعصاب خود را حفظ کرد تا تیپ زرد را محدود کند، علیرغم دو شش ششی دونی در اوور.

سومین برد سلطنتی در چهار بازی، آنها را به صدر جدول امتیازی رساند. آن‌ها شش امتیاز دارند، مانند غول‌های بزرگ لاکنو، اما بر اساس نرخ اجرای خالص جلو هستند. از سوی دیگر CSK با دو برد و تعداد مساوی باخت در رده پنجم قرار دارد.

برت لی، بازیکن سابق استرالیایی، شارمای 29 ساله را در JioCinema تمجید کرد.

“من آنچه را که او در مصاحبه بعد از بازی خود در مورد اینکه اوور ویکت کار نمی کند، دوست دارم، بنابراین او به دور ویکت آمد. اما شما درست می گویید. درست در قوس او، آن نقطه شیرین است، و اگر او آن را از دست داد. با یک اینچ، آن را به شش می رساند. اعتبار کامل به Sandeep Sharma، بولینگ با یک توپ خیس به MS Dhoni که در آتش است، آنها کل جمعیت را در مقابل خود قرار دادند. او بازی را تحت فشار تمام کرد و این کاملاً از او کلاه می‌رود که با سه ران پیروز شود.»

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله