“صید بهتری نخواهیم دید”: سم ویتمن یک بلیدر یک دست را در شفیلد شیلد می گیرد. تماشا کردن


یک هفته تلاشهای خوب میدانی در زمین انجام شده است. چه لیگ برتر هند 2020 ، لیگ بزرگ باش بانوان یا شفیلد سپر ، به لطف برخی از لحظات الهام بخش در این زمینه ، بازیکنان جلب توجه کرده اند. آخرین بازی ها در یک مسابقه شفیلد شیلد بین ویکتوریا و استرالیای غربی انجام شد. در روز 1 مسابقه ، با ویل پوکوفسکی و مارکوس هریس که یک بار دیگر درخشش چشمگیری داشتند ، سام ویتمن از استرالیای غربی لحظه ای جادو تولید کرد تا مشارکت را از بین ببرد و هریس را به راه خود بفرستد.

اخبار

هریس که به دنبال بازی روی پا بود ، از بولینگ متیو کلی به برتری رسید. درست زمانی که به نظر می رسید توپ با خیال راحت خواهد افتاد ، “سوپرمن سام” تمام طول را به سمت راست خود فرو برد و توپ را در میان هوا برداشت تا یک حیرت انگیز کامل را به دست آورد.

استرالیای غربی که پیروز میدان شد و به عنوان منتخب انتخاب شد ، هنوز تلاش خود را برای نشان دادن کلاس خود توسط پوکوفسکی و هریس ادامه نداد.

در بازی قبلی ویکتوریا در شفیلد شیلد مقابل استرالیای جنوبی ، در اوایل این ماه ، پوکوفسکی و هریس هر دو با صدها برابر موفق به ثبت رکورد جدیدی در بزرگترین همکاری در تاریخ مسابقات شدند.

این دو نفر یک ماموت 486 دویدنی را برای ویکت افتتاح کردند و بهترین 464 دوشی که توسط استیو و مارک واگ برای نیو ساوت ولز در سال 1990 تعیین شده بود را شکستند.

تبلیغ شده

روز یکشنبه ، به نظر می رسید که پوکوفسکی و هریس به یک ماراتن دیگر می روند اما با میدان درخشان ویتمن کوتاه شد. هریس 71 سال عقب رفت در حالی که پوکوفسکی یک قرن دیگر به پایان رسید و کلاه خود را به حلقه شکاف درب بازکن سریال مقابل هند انداخت.

در زمان نوشتن این مطلب ، ویکتوریا 230 نفر بود که پوکوفسکی در 127 می جنگید و کاپیتان پیتر هندسکم در 14 سال شکست نخورده بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله