شکیب الحسن ممنوعیت مبارزه با فساد خود را “برکت مبدل” می خواند ، آماده برای مقصر دانستن هم تیمی های بنگلادش

شکیب الحسن بن خود را A می نامد

شکیب الحسن امیدوار است که بتواند حمایت طرفدارانش را پس دهد© خبرگزاری فرانسه


شکیب الحسن که همه کاره در بنگلادش است ، می گوید “یک برکت در لباس مبدل” است که می گوید هم تیمی هایش نیز شک دارند وقتی در عرض چند روز ، پس از تحمل یک سال محرومیت به دلیل عدم موفقیت ، به کریکت بازمی گردد. برای گزارش رویکردهای فاسد. شکیب در 29 اکتبر سال گذشته ، به دلیل عدم گزارش چندین رویکرد فسادآمیز توسط یک کتابفروش هندی ، توسط مأموریت مبارزه با فساد مالی ICC به مدت دو سال ممنوعیت ، یک سال تعلیق صادر شد. شکیب در گفت: “… این از بسیاری جهات و بیشتر از نظر مثبت به من کمک کرد. درهای زیادی به روی من باز شد و می توانم به گونه ای دیگر در مورد زندگی فکر کنم ، این یک نعمت مبدل است. من از این یک سال پشیمان نیستم.” ویدیویی که در کانال رسمی او در YouTube منتشر شده است.

اخبار

“وقتی مردی از این وضعیت برمی گردد ، بسیار بالغ تر می شود. اکنون من متفاوت از قبل فکر می کنم و مطمئناً به من در زندگی کمک خواهد کرد.” این بازیکن 33 ساله در میان 113 کریکت کریکت است که در 9 و 10 نوامبر قبل از مسابقات آینده Bangabandhu T20 تست آمادگی جسمانی را پشت سر می گذارد.

شکیب در پاسخ به این سال که آیا هم تیمی هایش به او شک خواهند کرد ، گفت: “این س difficultال دشواری است زیرا مطمئن نیستم چه چیزی در ذهن هر کس می گذرد. ​​آنها می توانند به من شک کنند یا به من اعتمادی ندارند و من کاملاً آن را رد نمی کنم.” من تقریباً با همه صحبت کرده ام که چنین احساسی نداشته ام. من فکر می کنم آنها مانند گذشته به من ایمان خواهند آورد اما همانطور که گفتید هرکسی می تواند در گوشه ای از ذهن خود در مورد من شک داشته باشد زیرا چنین چیزی است. “

شکیب در بازگشت گفت که مصمم است “به جایی که من ترک کرده ام برسد”. وی گفت: “من می خواهم به خاطر همه حمایت های شما بازپرداخت كنم. هواداران بیش از انتظارم پشت سر من بودند. هر وقت بازی می كنم ، تنها چیزی كه به ذهنم خطور می كند این است كه چگونه می توانم آنها را پس بدهم.” شکیب در سال گذشته به اولین بازیکن تاریخ جام جهانی تبدیل شده بود که 500 دوش به ثمر رسانده و 10 ویکت به علاوه در یک دوره انتخاب کرده است.

تبلیغ شده

وی گفت که در جام جهانی حضور در چالش “واقعاً چالش برانگیز” است زیرا وی تحت اسکنر ICC قرار داشت و برای تحقیقات به طور مداوم با واحد مبارزه با فساد و امنیت (ACSU) در تماس بود و این “وضعیت ناخوشایندی” بود. وی یادآوری کرد: “مطمئناً رفتن به رختخواب احساس خوبی نبود. من فرض می کردم ممکن است اتفاقی بیفتد و مواقعی احساس می کردم ممکن است هیچ اتفاقی نیفتد …”

“(با این حال) این تحقیقات هیچ ارتباطی با عملکرد من در جام جهانی نداشت زیرا تحقیقات در ماه نوامبر / دسامبر آغاز شد ، بنابراین من می توانستم قبل از جام جهانی محروم شوم.” من آرزو داشتم که در جام جهانی به خوبی بازی کنم نمی توانستم مطابق با شهرت من در صحنه جهانی بازی کنم. “

مباحث ذکر شده در این مقاله