شکست مکرر ریان پاراگ باعث ایجاد میم فست در توییتر شد، طرفداران هیچ رحمی نشان نمی دهند

این یک شکست دیگر برای ریان پاراگ، بازیکن همه جانبه راجستان رویالز بود که نتوانست ارزش خود را بار دیگر برای این فرنچایز به حساب آورد. در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل لاکنو سوپر جاینتز، پاراگ تنها موفق شد یک ضربه 15 ران شکست ناپذیر را در 12 توپ به ثمر برساند، زیرا تیمش در 20 اور، 144 دوش روی تخته انجام داد، در حالی که یک هدف 155 را تعقیب کرد. ریان بار دیگر نتوانست در نقش تمام کننده الهام بگیرد، طرفداران میم های بی رحمانه ای را در رسانه های اجتماعی منتشر کردند.

پاراگ در 5 بازی خود در این فصل برای رویالز امتیازهای 7، 20، 7، 5 و 15* را به ثبت رسانده است. در حالی که انتظارات زیادی از این بازیکن همه جانبه مستقر در آسام می‌رفت، عملکردهای او واقعاً تا به حال انتظارات را برآورده نکرده است.

سرمربی تیم راجستان رویالز، کومار سانگکارا، در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه در مورد عملکرد پاراگ گفت: “در آن شرایط، او می تواند به بیرون برود و هرچه سریعتر شش شش ها را بزند. این یک برنامه بسیار واضح است که ریان دارد. ما دروو را داشتیم که به نوعی مراقب مکان بود و فقط به 2-3 شش شش در اوورهای میانی نیاز داشتیم.”

“او به خوبی در تورها ضربه می زند. ما به خوبی به بازیکنان خود دفاع می کنیم، به خصوص زمانی که او به جای ما پشتیبان می گیرد یا DDP به عنوان یک جایگزین تاثیرگذار وارد می شود. با نگاهی به استعدادهای محلی که داریم. سانگکارا توضیح داد که در فرم خوبی هستیم، ما آن را ارزیابی کرده و در تمرین به آنها خواهیم پرداخت

پس از باخت 10 ران تیمش مقابل LSG، سانجو سامسون، کاپیتان RR که انتظار داشت شرایط آهسته و کم در جیپور داشته باشد و یک تیم برای پیروزی باید “کریکت هوشمند” بازی کند، که تیم آنها تا 9 نهم انجام داد و پس از آن مسیر را از دست داد. به دلیل برخی ویکت های اولیه

آخرین قهرمانی اوش خان در یک مسابقه هیجان‌انگیز در IPL 2023 در استادیوم ساوای منسینگ در جیپور، پیروزی 10 ران لاکنو سوپر جاینتز را در برابر راجستان رویالز رقم زد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله