شکست منچستریونایتد در سویا در لیگ اروپا، یوونتوس

منچستریونایتد روز پنجشنبه در سویا در لیگ اروپا شکست خورد در حالی که یوونتوس با حفظ خارج از خانه مقابل اسپورتینگ و صعود به نیمه نهایی یک شب خوب را برای این باشگاه تکمیل کرد.

در بازی های برگشت یک چهارم نهایی، یونایتد با نتیجه 3-0 مقابل سویا شکست خورد و 5-2 از حریف خارج شد.

یوونتوس در لیسبون به تساوی 1-1 مقابل اسپورتینگ ادامه داد و در مجموع 2-1 پیش رفت در حالی که بایر لورکوزن 4-1 در بلژیک پیروز شد و یونیون سن ژیلو را 5-2 حذف کرد.

رم زیر نظر ژوزه مورینیو پس از وقت اضافه 4 بر 1 فاینورد را شکست داد و 4 بر 2 به برتری رسید.

یونایتد که قبل از دریافت دو گل به خودی دیرهنگام با دو گل پیش افتاد در شش دقیقه مانده به بازی رفت، سقوط را در اسپانیا کامل کرد.

دروازه بان داوید دخیا شب فاجعه باری را پشت سر گذاشت، زیرا یونایتد ضعیف توسط برندگان شش دوره رقابت ها اعزام شد.

پس از 8 دقیقه، دخیا یک پاس به هری مگوایر منزوی، زننده یکی از گل های به خودی بازی اول زد. او این بار در کمین سه حریف، توپ را از دست داد و یوسف انسیری حاضر شد.

سویا تسلط داشت و می توانست دوباره گلزنی کند قبل از اینکه لوئیک باده، مدافع میانی با ضربه سر به شانه خودش بزند و در دقیقه 47 توپ را از روی دخیا بفرستد.

در دقیقه 81، دخیا ضربه ای به زمین زد اما توپی که در حال سقوط است را برش داد. این به ان-نیسیری رسید که برای تکمیل پیروزی به دروازه خالی رفت.

اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد گفت:” واضح است که وقتی اشتباه می کنیم، پیروزی در یک بازی فوتبال بسیار دشوار است. ما باید بهتر عمل کنیم. این یک خواسته است.”

یوونتوس اوایل عصر خبرهای بالقوه خوبی دریافت کرد، زمانی که بالاترین دادگاه ورزشی ایتالیا 15 امتیاز از سری آ کسر امتیاز را به دلیل فعالیت غیرقانونی نقل و انتقالات لغو کرد، اما خواستار بررسی مجدد پرونده شد.

در لیسبون، یوونتوس با چرخش آدریان رابیو سریع شروع کرد و پس از اینکه اسپورتینگ نتوانست یک کرنر دقیقه نهم را دفع کند، به گل رسید.

هافبک فرانسوی سپس در محوطه جریمه روی مانوئل اوگارته خطا کرد و مارکوس ادواردز پنالتی دقیقه 20 را تبدیل به گل کرد.

تیم میزبان در مقابل خط دفاعی یوونتوس به مشکل خورد و ریکاردو اسگایو و سباستین کوتس بهترین موقعیت های اسپورتینگ را در دقایق پایانی از دست دادند.

یوونتوس در مرحله بعدی به مصاف سویا خواهد رفت و مربی ماسیمیلیانو آلگری گفت که فکر می کرد این نوشته برای یونایتد روی دیوار است.

سرمربی یوونتوس گفت: “انتظار داشتم سویا صادق باشد. آنها تیمی فریبنده هستند.” آنها لیگ های اروپا زیادی را برده اند، بنابراین قطعاً یک مزیت دارند. نشانه های بازی گذشته به نفع آنها بود، من این احساس را داشتم.”

در بروکسل، یونیون سن ژیلویز نمی توانست ادعای اسکالپ دوم آلمانی داشته باشد.

در بازی رفت در لورکوزن، یونیون سن ژیلواز در راه حذف یونیون برلین، در مرحله یک هشتم نهایی به تساوی رسید.

روز پنجشنبه، با حمله موسی دیابی به آنتونی موریس، دروازه بان ضعیف و دفاعی ضعیف، امید آنها برای تکرار پس از 90 ثانیه کمرنگ شد.

میچل باکر در دقیقه 38 یک ضربه والی به ثمر رساند.

موریس سپس توپ را مستقیماً برای جرمی فریمپونگ پخش کرد و او پس از 60 دقیقه توپ را مستقیماً پشت سر بازیکن ملی پوش لوکزامبورگ شلیک کرد.

کاسپر ترهو به یونیون پاسخ داد اما آدام هلوزک برتری سه گل را به دست آورد.

ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن که تیمش برای حضور در فینال به مصاف رم می‌رود، گفت: «حضور در نیمه‌نهایی فوق‌العاده است، اما زمانی که به آنجا برسید، چیزهای بیشتری می‌خواهید».

لئوناردو اسپینازولا پس از یک ساعت اول بازی در رم، با یک ضربه انحرافی، گل را برای تیم میزبان به تساوی کشاند.

Paixao در شب به سطح فاینورد و در مجموع جلو افتاد. اما در ثانیه های پایانی وقت قانونی، پائولو دیبالا برای رم گلزنی کرد تا تساوی به وقت اضافه ارسال شود.

استفان الشاراوی از فاصله نزدیک ضربه ای زد تا رم در 11 دقیقه به وقت اضافه پیش بیفتد و لورنزو پلگرینی از روی ریباند سه دقیقه بعد از وقت دوم گلزنی کرد.

در لیگ کنفرانس اروپا، فیورنتینا در بازی رفت با سه گل برتری مقابل لخ پوزنان را به ثمر رساند و در 12 دقیقه پایانی دو گل به ثمر رساند تا در خانه 3-2 شکست بخورد اما در مجموع 6-4 پیش رفت.

خنت مقابل وستهام در استادیوم لندن پیش افتاد که هوگو کویپرز بعد از 20 دقیقه در مجموع آنها را پیش انداخت.

اما مایکل آنتونیو دو بار گلزنی کرد، لوکاس پاکئتا یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و دکلان رایس نیز در یک برد راحت 4-1 برای وستهم گلزنی کرد تا در مجموع 5-2 پیشروی کند.

آخرین نماینده فرانسه در اروپا، نیس پس از باخت 2-1 در وقت اضافه در خانه مقابل بازل، در مجموع 3-2 به میدان رفت. قاسم آدامز در دقیقه 98 گل تعیین کننده را به ثمر رساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله