شوبمن گیل در مقابل دیپاک چهار در میان نبردهای کلیدی برای تصمیم گیری نهایی GT در مقابل CSK IPL 2023

چنای سوپر کینگز و گجرات تایتان روز یکشنبه در فینال IPL 2023 به مصاف یکدیگر می روند. در مسابقه ای که در ورزشگاه نارندرا مودی برگزار می شود، CSK برای پنجمین بار به عنوان قهرمان IPL شناخته می شود یا اینکه گجرات تایتانز با موفقیت از عنوان قهرمانی IPL خود دفاع می کند. چیزی که امیدهای GT را تقویت می کند این واقعیت است که آنها در 3 بازی از چهار مسابقه مقابل CSK پیروز شده اند. از سوی دیگر، یک انگیزه کوچک برای تیم تحت رهبری MS Dhoni این است که CSK GT را با 15 ران در آخرین بازی بین دو طرف شکست داد.

قبل از شروع بازی نهایی، بیایید نگاهی به نبردهای کلیدی که احتمالاً در طول بازی رخ می دهد بیاندازیم –

دیپک چهار در مقابل شوبمن گیل

دیپاک چهار، پیسر CSK، سرانجام به بازی خود بازگشت و در پنج مسابقه اخیر 12 ویکت را انتخاب کرد. چرخش او در ابتدا باعث می شود که او در برخی مواقع در حین پاورپلی تقریباً غیرقابل بازی باشد. درب بازکن فرم GT و دارنده کلاه نارنجی، Shubman Gill، می‌تواند با چالشی سخت از سوی ستاره گام‌به‌گام با MS Dhoni کهنه‌کار که توپ‌زنان خود را از پشت کنده‌ها هدایت می‌کند، روبرو شود.

بازيكنان CSK در مقابل محمد شامي

بازکننده های CSK – روتوراج گایکواد و دوون کانوی – بهترین گلزنان این تیم بوده اند. در حالی که گایکواد بیش از 564 دوش در 15 مسابقه به ثمر رسانده است، تعداد کانوی از 15 مسابقه 625 است. با این حال، هر دو کتک‌ها یک تهدید واقعی در محمد شامی، ستاره‌دار GT دارند، که همچنین صاحب کلاهک بنفش است. سرعتی باز راست در گذشته بر گایکواد تسلط داشت، در حالی که در IPL 2023 مقابل کانوی با توپ عالی بود.

معین علی vs رشید خان نور احمد جفت

اسپین جفت رشید خان و نور احمد بولینگ گجرات تایتان را در اوورهای میانی تقویت می کنند. باترها که سعی کرده‌اند آن‌ها را به دست بگیرند، بیشتر اوقات ویکت‌های خود را از دست داده‌اند. از سوی دیگر، معین در بردن اسپینرها به نظافتچی ها ماهر است. اگرچه او در این فصل فرصت های زیادی برای ضربه زدن به دست نیاورده است، CSK ممکن است از او به عنوان سلاحی در برابر دو نفره اسپین GT استفاده کند.

MS Dhoni vs Hardik Pandya

پیش از هر چیزی، مبارزه سالم بین استراتژی های دو کاپیتان – MS Dhoni و Hardik Pandya خواهد بود. یکی یک رهبر در سطح جهانی است، در حالی که دیگری یک رهبر نوظهور با آینده امیدوار کننده ای در این نقش است. در مقدماتی 1، مردان Dhoni در صدر قرار گرفتند، اما جالب است که ببینیم چه کسی در برخورد قله از چه کسی پیشی می‌گیرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله