شوبمن گیل برچسب “داستان عشق” را روی راهول تواتیا، پادشاهان پنجاب قرار می دهد

راهول تواتیا چهار برنده بازی را برای GT در مقابل PBKS به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

گجرات تایتانز روز پنجشنبه در رقابت‌های لیگ برتر هند (IPL) 2023 موفق شد با 6 ویکت بر پنجاب کینگز پیروز شود. با تعقیب هدف 154 ران، این Shubman Gill بود که با امتیاز 64 run off 49 توپ، قبل از اینکه دیوید میلر و راهول تواتیا تعقیب تیم خود را به پایان برسانند، پایه و اساس را در اوج گذاشت. ران های برنده توسط کسی جز تواتیا به ثمر نرسیده است، مردی که دوست دارد در مسابقات میخکوب کننده مقابل پنجاب گلزنی کند.

تواتیا با نیاز به 4 ران از 2 توپ پایانی، به مرزی برخورد کرد تا دو امتیاز را برای تیمش ثبت کند. در پایان مسابقه، گیل برچسب “داستان عشق” را روی قهرمانی های تواتیا در برابر پنجاب گذاشت، زیرا شاهد انجام چنین تعقیب و گریزهای همه جانبه در چندین موقعیت در برابر PBKS بود.

“ویکت در پایان کمی چالش برانگیز شد. زدن شش ها با توپ قدیمی سخت تر بود. زمین بزرگی است. مهم بود که به شکاف ها ضربه بزنیم، تا جایی که ممکن است بدویم. باید مسابقه را تمام می کردم. راهول تواتیا و گیل در مراسم معرفی گفت: Kings XI یک داستان عاشقانه است. در این نوع بازی ها، قطعاً فشار روی هر دو تیم وجود دارد.

گیل در ادامه گفت: “برای آنها گلزنی در برابر توپ قدیمی نیز دشوار بود. داشتن یک پاورپلی خوب مهم بود. ما آن کادر را علامت زدیم. امتیاز بزرگی نبود. مهم این بود که به ضربات انفرادی ادامه دهیم.”

خمیر افتتاحیه گجرات تایتانز همچنین برای دریانورد بازگشته موهیت شارما، که آخرین بار در سال 2019 در IPL حضور داشت، تحسین برانگیز بود.

گیل در پایان گفت: “او در تورها نیز خوب به نظر می رسید (موهیت). او یورکر خوبی دارد. او به طرز باشکوهی با بازیکن کندتر توپ می زد و از مرزها استفاده می کرد. اولین بازی GT عالی برای او بود.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله