شوالیه سواران کلکته یازدهم در برابر سرخپوستان بمبئی را پیش بینی کردند، IPL 2023: آیا رحمان الله قرباز راهی برای جیسون روی باز خواهد کرد؟

پس از ثبت یک برد تاریخی مقابل گجرات تایتانز، نایت رایدرهای کلکته با شکست 23 ران مقابل سان رایزرز حیدرآباد در یک مسابقه پرگل روبرو شدند. اکنون، تیم تحت رهبری Nitish Rana در بازی بعدی IPL 2023 در روز یکشنبه به مصاف هندی‌های هندی بمبئی می‌رود که پنج بار قهرمان شده‌اند. رینکو سینگ، بازیکن جوان، در حالت تاول‌آمیزی قرار گرفته است، زیرا پس از شکست دادن پنج سیکس مقابل گجرات تایتانز، اولین IPL خود را در نیم قرن مقابل SRH به ثمر رساند. به احتمال زیاد مدیریت تیم ممکن است در بازی مقابل MI به جیسون روی فرصت بدهد.

رینکو سینگ بزرگترین تهدید با خفاش برای MI خواهد بود، زیرا این چپ دست در دو بازی اخیر خود در شماره 7 شکست ناپذیری 48 و 58 را به دست آورده است.

رانا، کاپیتان KKR، دویدن معمولی خود را با چوب کنار گذاشت و در روز جمعه 75 توپ از 41 توپ به ثمر رساند و بازگشت به فرم را اعلام کرد. از سوی دیگر، رینکو در دو بازی آخر خود با خفاش، به تنهایی موفق شد در مجموع پنج چهار و 10 شش ضرب کند در حالی که دو ضربه با کیفیت بالا در اورهای مرگ اجرا کرده است. تمرکز دوباره بر روی بازیکن جوان با استعداد در ترکیب KKR خواهد بود.

با این حال، KKR نگرانی هایی نیز در قالب آندره راسل همه کاره خود دارد که با خفاش در این IPL مبارزه کرده است. راسل نتوانست سهمیه اورهای خود را در مقابل SRH در کلکته در جمعه شب تکمیل کند زیرا دچار گرفتگی عضلات شد، اما سه ویکت او KKR را برای مدت طولانی در بازی نگه داشت.

با توجه به اینکه گورباز نقش خود را در اوج با استعداد ایفا کرده است، باید دید که آیا KKR مایل است تا جیسون روی را در اوج آزمایش کند یا خیر. Sunil Narine و Varun Chakravarthy از جمله ویکت‌های KKR بوده‌اند که اخیراً لیتون داس، ویکت بان بنگلادشی نیز به آنها ملحق شده است.

KKR پیش بینی XI در مقابل MI:جیسون روی، N Jagadeesan (WK)، نیتیش رانا (c)، رینکو سینگ، آندره راسل، Sunil Narine، Shardul Thakur، Umesh Yadav، Suyash Sharma، Lockie Ferguson، Varun Chakaravarthy

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله