شوالیه سواران کلکته به دنبال تغییر شانس در برابر رویال چلنجر بنگلور هستند

Kolkata Knight Riders ناامید خواهد شد تا کمپین پرچمدار خود را به مسیر خود بازگرداند، در حالی که رویال چلنجرز بنگلور به دنبال این است که از وابستگی بیش از حد به سه تیم برتر خود در هنگام برخورد دو تیم در IPL در بنگالورو در روز چهارشنبه جلوگیری کند. قهرمانان دو دوره در چهار بازی اخیر خود بی‌خبر به نظر می‌رسند، در حالی که در خانه شکست خورده‌اند. تیم تحت رهبری نیتیش رانا در حال حاضر با تنها دو برد از هفت بازی در رده هفتم قرار دارد. این تلفات را می توان تا حد زیادی به عملکرد نامناسب باترهای KKR مرتبط کرد. آنها دلتنگ کاپیتان همیشگی شان شریاس ایر و ستاره همه کاره شکیب الحسن هستند.

در باخت 49 ران مقابل چنای سوپر کینگز در روز یکشنبه، انتظار می‌رفت که ضربه‌زنان KKR به این موقعیت صعود کنند و امتیاز 230 مثبت را دنبال کنند، در عوض رتبه برتر، شامل ونکاتش ایر، رانا و ان جاگادیسان تحت فشار فرو ریخت.

KKR نیز برای به صفر رساندن جفت ابتدایی خود تلاش کرده است. قهرمانان سابق با سونیل نارین، جگادیسان، لیتون داس، جیسون روی و رحمان الله گورباز در صدر قرار گرفته اند.

تصمیم آنها برای فرستادن نارین برای باز کردن اینینگ در کنار Jagadeesan در برابر CSK شکست خورد زیرا هند غربی به دنبال اردک رفت.

اگر دهه پنجاه روی و رینکو سینگ نبود، حاشیه شکست بدتر می شد.

عملکرد این دو نفر در نمایشی بد در مقابل CSK است.

آندره راسل، آندره راسل نیز در نقش خود به‌عنوان پایان‌دهنده به‌شدت شکست خورده است. او نتوانسته ضربات بزرگ را بزند و این واقعیت که KKR او را به شماره هفت یا هشت ارسال می کند مفید نبوده است.

تناسب اندام همه جانبه نیز نگران کننده است. او در این فصل حتی یک بار هم سهمیه چهار اور خود را به دست نیاورده است زیرا اغلب در حین بولینگ مصدوم می شود.

اما KKR با کمی برتری روانی وارد بازی خواهد شد، زیرا اوایل این فصل RCB را با 81 ران شکست داده است.

در همین حال، RCB پس از کسب یک پیروزی هفت ران در برابر راجستان رویالز، صدر جدول آن زمان، اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت و مشتاق است که زنجیره برد خود را افزایش دهد.

Faf du Plessis و سربازانش از هفت بازی خود، از جمله دو بازی آخر، چهار بازی را برده اند و خود را خارج از چهار بازی برتر در رده پنجم می بینند.

بردهای RCB به پشتوانه تعدادی از بازیکنان به دست آمده است.

دو پلسیس در فرم عالی ظاهر شده است و چندین قرن با Virat Kohli و Glenn Maxwell، که آنها نیز در موقعیت خوبی قرار دارند، مطرح کرده است.

وابستگی به این سه نفر به حدی است که تنها آنها بیشترین امتیاز را انجام می دهند در حالی که سایر ضربات در شلیک شکست خورده اند.

انتظار می‌رود از طبقه متوسط ​​متشکل از دینش کارتیک، ماهیپال لوملور، شهباز احمد و سویاش پرابهودسای بیشتر شود.

در بین بول کاران، محمد سراج در فرم پر شوری بوده است. دارنده کلاه بنفش با 7.17 ران در هر اوور گل خورده است و بیشترین توپ نقطه‌ای – 89 توپ در این فصل را به ثبت رسانده است.

سراج توسط وین پارنل و هارشال پاتل پشتیبانی می شود.

اضافه شدن اسپینر سریلانکایی Wanindu Hasaranga نیز برای واحد بولینگ RCB که قبلاً با مشکل مواجه شده بود شگفتی ایجاد کرده است.

RCB در اوایل این فصل توسط اسپینرهای KKR لغو شد و آنها باید در بازی با بازیکنانی مانند وارون چاکراوارتی، سویاش شارما و نارین کمی محتاط باشند.

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج راوات، آویناش سینگ، مانوج بانداژ، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک، سیدارت کائول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، محمد سراج، هارش‌نال پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، دیوید ویلی.

شوالیه سواران کلکته: نیتیش رانا (کاپیتان)، رحمان الله گورباز، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یاداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکروارتی، آنوکول روی، رینکو سینگ، ان جاگادیسان آرمارا، سوئیبهاو ، دیوید ویز، کولوانت خجرولیا، لیتون داس، ماندیپ سینگ، جیسون روی.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله