شمارش معکوس جام جهانی 2021 T20 با حضور سوراو گانگولی و سایر مقامات در حال انجام است


مانو ساوهنی ، مدیرعامل شورای بین المللی کریکت (ICC) ، رئیس سورو گنگولی رئیس هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) و جی شاه وزیر افتخار BCCI شمارش معکوس برای مسابقات جام جهانی T202021 هند را که روز پنجشنبه برگزار می شود ، بدست آوردند. به نقل از گانگولی در بیانیه مطبوعاتی ICC: “این امر برای ما بسیار افتخار است که میزبان مسابقات جام جهانی IC20 مردان TC هستیم.” وی افزود: “هند از زمان مسابقات جهانی کریکت مردان ICC در سال 1987 با موفقیت چندین رویداد جهانی برگزار کرده است و من مطمئن هستم که کریکت ها از سراسر جهان از احتمال بازی در کشور دوستدار کریکت ما بسیار هیجان زده خواهند شد.”

اخبار

“من از حضور در مسابقات ICC به عنوان یک بازیکن لذت برده ام و از تجربه می دانم که هیچ چیز فضای وزوز یک رویداد جهانی کریکت را با میلیون ها نفر در سراسر دنیا که هر بازی را تماشا می کنند ، جبران نمی کند. من اکنون مشتاقانه منتظر بازی کردن نقش خود به عنوان یک مدیر به عنوان آماده هستیم تا میزبان این رویداد معتبر باشد. “

مانو ساوهنی گفت: “در حالی که دیوالی فقط دو روز مانده و با شمارش معكوس برای مسابقات هندوستان در حال انجام است ، این لحظه مناسبی برای رونمایی از هویت ماركی ماست كه به طرز شگفت انگیزی جشنواره پر جنب و جوش نور را منعكس می كند.”

“ما با همکاری BCCI برای ارائه یک تورنمنت عالی که بهترین بازیکنان جهان را در کنار هم قرار دهد تا در اولین رویداد جهانی کریکت از زمان ظهور همه گیر تاکنون رو به روی هم کار کنیم بسیار همکاری می کنیم. تمرکز ما بر روی صحنه بردن یک رویداد امن و ایمن است که طرفداران از سراسر جهان می توانند لذت ببرند “.

“BCCI در حصول اطمینان از مراقبت از سلامتی و ایمنی همه افراد حاضر در این نمایشگاه هیچ اهمیتی نخواهد گذاشت. گرچه ما مصمم هستیم تجربه ای غنی از تماشای کریکت را ارائه دهیم ، من همچنین می خواهم به ICC و عضو آن اطمینان دهم تخته هایی که هند به مهمان نوازی گرم آن معروف است و ما به شما احساس می کنیم در خانه خود هستید.

وی افزود: “در این اوضاع همه گیر که محدودیت های شدیدی وجود دارد ، BCCI به سیاست نوآوری و سازگاری اعتقاد دارد و من اطمینان دارم که از هر چالشی عبور خواهیم کرد.”

ساوهنی همچنین به میزبانی موفقیت آمیز لیگ برتر هند (IPL) 2020 در امارات متحده عربی به BCCI و هیئت کریکت امارات تبریک گفت.

تبلیغ شده

“تعارف ما از BCCI ، تیم ها و هیئت کریکت امارات برای مدیریت موفقیت آمیز لیگ برتر هند Dream 11 هند به روشی ایمن و مطمئن. ما ادامه خواهیم داد که از این عضو و سایر اعضا که کریکت بین المللی را ترتیب داده اند ، برنامه های خود را بگیریم ،” او گفت.

قرار است جام جهانی 2021 T20 بین اکتبر و نوامبر برگزار شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله