شفیلد شیلد: بولر استرالیایی بتسمن را با توپ می زند ، توپ بعدی او را بیرون می کشد. تماشا کردن


هیچ خفاشی دوست ندارد یک گوی پرتابی کاملاً کارگردانی که به سختی به سمت آنها می آید و اغلب آنها را متزلزل می کند. برای بولینگ های تندرو ، یک توپچی خوب یک سلاح عالی است و آنها عاشق دیدن تپش های متخاصم مخالف هستند که در مواجهه با سپر قرار می گیرند. در مسابقه شفیلد شیلد بین کوئینزلند و استرالیای جنوبی ، مارک استکیتی ، بازیکن توپ کوئینزلند ، زندگی لیام اسکات بازیکن استرالیای جنوبی را بسیار سخت کرد. در روز 4 مسابقه با بولینگ ، Steketee یک پرتاب توپ ناخوشایند را ارائه داد که لیام اسکات سعی کرد آن را زیر زمین بگذارد ، اما توپ به او بر روی کلاه ایمنی برخورد کرد و او به زمین افتاد.

اخبار

او به سختی از پس این ضربه برآمده بود که در همان زایمان بعدی ، استکیتی یک هلو مطلق را خم کرد تا بتسنج را به غرفه برگرداند. پیس 26 ساله با تحویل کاملتر ، اندکی پهن ، توپ را دنبال کرد و اسکات تصمیم گرفت که آن را تنها بگذارد ، اما توپ به عقب ضربه زد و به ضربات کمتری برخورد کرد.

مرحله هیجان انگیز بولینگ سریع را در اینجا تماشا کنید:

کوئینزلند در ورزشگاه Gliderol در آدلاید پیروز شد و به عنوان خفاش انتخاب شد. قرن ها از کاپیتان عثمان خوااجا ، مت رنشاو و جیمی پیرسون به کوئینزلند کمک کرد تا در اولین بازه ها ، همانطور که در 5/496 اعلام کردند ، تعداد زیادی را جمع کند.

میچل سوپسون ، چرخنده پا ، در حالی که استرالیای جنوبی را برای 154 بیرون کشیدند ، یک کشتی 5 ویکت برداشت.

خواااا پس از آنکه کوئینزلند در 105/3 اعلام کند ، یک امتیاز 46 شکست ناپذیر به ثمر رساند و هدف استرالیای جنوبی را 448 قرار داد.

تبلیغ شده

در حالی که استرالیای جنوبی قصد داشت کل ماموت را بدرقه کند ، کالوم فرگوسن امتیاز 97 را به دست آورد و هری نیلسن یک قرن به ثمر رسید ، اما با پیروزی کوئینزلند با 62 دوش ، آنها با 385 بازی کنار گذاشته شدند.

استیکتی در بازه های دوم چهار بازی انجام داد ، از جمله ویکت های اصلی فرگوسن و نیلسن.

مباحث ذکر شده در این مقاله