شعیب مالک پس از تور اسنوب نیوزلند از انتخاب کنندگان گفت: “هیچ ارتباطی برقرار نیست”


شعیب مالک ، جانباز همه جانبه روز چهارشنبه گفت که “هیچ ایده ای” ندارد که چرا او برای تور نیوزلند از تیم پاکستان کنار گذاشته شده است زیرا “هیچ ارتباطی” از کمیته انتخاب ملی وجود ندارد. ماه گذشته ، هیئت کریکت پاکستان یک تیم ترکیبی را برای تور نیوزلند اعلام کرد. با این حال ، مالک ، که اکنون فقط با فرمت T20 بازی می کند ، در گروه 35 عضوی جامبو غایب بود. “اگر من عضوی از تیم ملی نباشم ، فقط انتخاب اصلی می تواند به این پاسخ دهد. من هیچ تصوری ندارم. هیچ ارتباطی از طرف آنها صورت نگرفته است اما البته من نمی خواهم وارد جنبه منفی شوم و فقط مثبت بمانید ، “مالک طی یک تعامل مجازی که توسط لیگ برتر لانکا (LPL) تسهیل شد به PTI گفت.

اخبار

کاپیتان سابق ، که در حال حاضر در سریلانکا است و برای Jaffna Stallions در LPL بازی می کند ، گفت که او در استفاده از بیشتر فرصت هایی که دارد تمرکز کرده است.

“من یک فرصت عالی در دستان خود دارم که لیگ برتر لانکا است و تمرکز اصلی من روی لیگ است و نمی خواهم روی جایی که حضور ندارم تمرکز کنم. من به اندازه کافی کریکت بازی کرده ام و هرچه شما دارم احساس می کنم در دست شما باید بر آن تمرکز کنید. “

همه کاره ، که در 35 تست ، 287 ODI و 116 T20I برای پاکستان شرکت کرده است ، اظهار داشت که قصد ندارد به زودی بازنشسته شود.

“من تاکنون قصد بازنشستگی از این قالب را ندارم ، اما اجازه دهید ببینیم که چگونه پیش خواهد رفت.”

این پیرمرد 38 ساله گفت که انتصاب بابر اعظم به عنوان کاپیتان در هر سه قالب اقدامی عالی از سوی PCB است اما افزود که هیئت مدیره باید اجازه دهد تا بتسمن گریبان بلند مدت را هدایت کند.

“این حرکتی عالی است که PCB انجام داده است. آنها باید حداقل او را برای سه سال آینده به عنوان کاپیتان معرفی کنند. او می تواند تیم خود را برای قالب های مختلف بسازد.”

“برای هیئت مدیره مهم است که اعتماد به بابر را جلب کند که آنها برای حمایت از او در زمان های سخت در آنجا هستند.”

مالک گفت: “ایجاد اعتماد به نفس به کاپیتان و بازیکنان باید اولویت اول باشد و پس از آن می توانیم انتظار نتایج مداوم از او داشته باشیم.”

“او در هر سه قالب عملکرد بسیار خوبی داشته است. من دوست دارم ببینم که او در کاپیتانی نیز همین کار را انجام دهد.”

مالک از برگزار کنندگان لیگ برتر لانکا به دلیل برگزاری یک تورنمنت در میان بیماری همه گیر تمجید کرد و افزود که علی رغم برخی استراحت ها در سال جاری ، نام های بزرگی در سال آینده در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

“کیفیت کریکت در لیگ برتر لانکا بسیار خوب است. از سال آینده مطمئن هستم که نام های بزرگ بیشتری وجود خواهد داشت. این زمان های سختی است و ما فقط از یک ورزشگاه استفاده می کنیم.”

“از سال آینده ، وقتی همه ما از این بیماری همه گیر بیرون بیاییم ، مکان و جمعیت بیشتری خواهیم داشت.”

مالک گفت: “ازدحام مردم همه چیز را بزرگتر می کند. اما در این شرایط سخت نحوه سازماندهی LPL قابل توجه است.”

این پیشکسوت همه جانبه همچنین گفت LPL به کشف استعداد T20 در کشور کمک می کند اما گفت که ضروری است که به طور مداوم به این جوانان فرصت داده شود.

“ما دیده ایم كه هر كس لیگ خود را شروع كند ، كریكت بهبود یافته است. این اتفاق در سریلانكا نیز رخ خواهد داد. بازیکنان زیادی ظاهر می شوند اما گفته اند كه شما در این قالب بازیکنان را برای كریكت تست انتخاب نمی كنید.”

تبلیغ شده

مالک گفت: “لیگ هایی از این دست در شناسایی استعدادهای T20 در کشورهای مختلف کمک می کنند.”

مالک گفت: “کریکت درجه یک بسیار مهم است و شما باید بازیکنان را از آنجا انتخاب کنید اما این لیگ بازیکنان T20 را به شما می دهد. باید فرصت های مداوم برای آنها فراهم شود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله