شروع بدون پیروزی فرانک دی بوئر در حالی که هلند با اسپانیا به تساوی می انجامد


فرانک دی بوئر منتظر اولین پیروزی است زیرا سرمربی هلند پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل اسپانیا در یک بازی دوستانه در روز چهارشنبه در آمستردام ، ادامه می یابد. دی بوئر از زمان انتصاب در سپتامبر برای جانشینی رونالد کومان ، چهار بازیکن بدون پیروزی را پشت سر گذاشته است. اما تساوی دونی ون دی بیک اندکی پس از نیمه وقت اطمینان حاصل کرد که هلندی ها حداقل از شکست در یوهان کرایف آرنا پرهیز می کنند پس از اینکه اسپانیا با پیروزی زودهنگام از طریق سرخیو کانالس به برتری رسید. تساوی احتمالاً انعکاس منصفانه دو تیم بود که در مالکیت توپ بسیار توانمند به نظر می رسند اما در یک سوم پایانی ضربات مشت ندارند یا یک تهدید واقعی در جلو هستند.

اخبار

سرمربی تیم ملی اسپانیا ، لوئیز انریکه گفت: “به ثمر رساندن گل پیچیده ترین چیز در فوتبال است.” “ما بازیکنان خوب و مهاجمان خوبی داریم. گل ها می آیند ، من نگران نیستم.”

بعد از اینکه ناتان آکه بازیکن منچسترسیتی بعد از 5 دقیقه با مصدومیت از ناحیه همسترینگ از کار افتاد ، بحث در مورد تقویم شلوغ بیشتر مهمات نیز داده شد.

خوزه لوئیس گایا بازیکن والنسیا نیز مجبور به ترک کار شد ، البته به دلیل بریدگی در چشم چپ و نه مشکل عضلانی.

سرخیو راموس در نیمه دوم با کسب 176 بازی ملی خود به میدان رفت و برابر با رکورد جانلوییجی بوفون در بازی های بین المللی یک بازیکن اروپایی بود.

هلند و اسپانیا احتمالاً در دومین گروه محبوب در مسابقات به تعویق افتاده اروپا در تابستان سال آینده خواهند بود ، زمانی که آنها امیدوار هستند که برخی از جوانان با استعداد روی سن بیایند.

ماه گذشته در حالی که اسپانیا با نتیجه 1-0 اسپانیا توسط اوکراین شکست خورد ، در حالی که “اورانژ” با دو شکست و دو تساوی کار خود را آغاز کرده بود ، هر یک به پیروزی نیاز داشتند تا جبران کنند.

شاگردان دی بوئر در گروه سوم لیگ ملت ها در جایگاه سوم قرار دارند در حالی که اسپانیا در جایگاه بهتری قرار دارد ، در رده های بالاتر ایستاده اما تنها یک امتیاز بیشتر از آلمان و اوکراین پشت سر خود دارد.

نیمه اول فشرده بود ، هیچ تیمی قادر به قبول مسئولیت نبود و فقط ضربه کانالیس در دقیقه 18 ، اولین گل بین المللی او بود تا آنها را از هم جدا کند.

Canales خوب کار کرد که از زاویه ای دشوار به کرنر ختم شود اما مدیون رانندگی آلوارو موراتا بود که به جلو رانده و پاس عالی را انتخاب کرد.

تبلیغ شده

هلندی ها در اوایل دوره دوم سطح خوبی داشتند و از اسپانیا دفاع می کردند. عبور اوون ویجندل از سمت چپ اجازه داشت دو هدف هلندی را دور بزند قبل از اینکه از پشت به تیرک برگردد ، جایی که یک ون دی بیک بدون مارک تمام شد.

هلند برای بدست آوردن آن بهترین بازها را داشت اما یونای سیمون از اسپانیا اولین ضربه خود را در دروازه با ضربه ایستگاهی برای انکار ممفیس دپای رقم زد و سپس در مقابل لووک د یونگ که پریشان بود و شانس از دست رفت ، روی پاهای خود ماند.

مباحث ذکر شده در این مقاله