“شروع با من…”: خودانتقادی روهیت شارما پس از باخت مهیب MI به CSK در IPL 2023

روهیت شارما در بازی MI vs CSK در IPL 2023.© BCCI/IPL

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، احساس می‌کند که بازیکنان ارشد، از جمله خود کاپیتان، باید پس از شکست در دو بازی اول خود، بازی بهتری را به نمایش بگذارند. روهیت، همراه با سوریاکومار یاداو و ایشان کیشان، هنوز به مهمانی نیامده‌اند، زیرا MI روز شنبه با هفت ویکت مقابل CSK در بمبئی شکست خورد. روهیت پس از بازی گفت: “بچه های ارشد باید قدم بردارند، از من شروع کنند. ما ماهیت IPL را می دانیم. ما باید کمی شتاب بگیریم، و اگر این کار را نکنید، کار سختی خواهد بود.”

روهیت از بازیکنانش خواست چیزهای مختلفی را امتحان کنند.

“ما باید چیزهای مختلف را امتحان کنیم، باید حمله کنیم، باید شجاع باشیم. ما چند نفر جوان داریم که در IPL هستند. باید کمی به آنها وقت بدهیم. زمان می برد، اما باید از آنها حمایت کنیم. و به توانایی خود اعتماد کافی نشان دهند.” کاپیتان MI احساس می کند که همه چیز گم نشده است.

“فقط دو بازی، همه از دست نمی‌روند، اما بزرگسالان باید با خفاش قدم بردارند. این ماهیت مسابقات است. اگر برنده شوید، می‌توانید با یورتمه پیروز شوید. اگر شکست بخورید، حرکت را مختل می‌کند. ما می خواستیم خیلی کارها را درست انجام دهیم.” او اعتراف کرد که آنها حداقل 40 ران کمتر از امتیاز رقابتی داشتند.

“ما راه خود را در وسط گم کردیم. از شروع استفاده نکردیم. زمین خوبی بود، ما 30-40 ران در وسط کم داشتیم. به اسپینرهای آنها احترام گذاشتیم، آنها خوب بازی کردند، ما را تحت فشار نگه داشتند و ما این کار را انجام دادیم. به خوبی پاسخ نمی دهد.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله